1. BAZELE METODOLOGICE ALE MANAGEMENTULUI CALITĂŢII ÎN ÎNTREPRINDERI
1.1. Principiile metodologice ale managementului calităţii producţiei la întreprinderi
1.2. Starea managementului calităţii producţiei la întreprinderi– experienţa internaţională
1.3. Direcţiile de bază ale perfecţionării gestiunii calităţii ca factor al competitivităţii întreprinderii
2. ORGANIZAREA GESTIUNII CALITĂŢII CA FACTOR AL COMPETITIVITĂŢII ÎNTREPRINDERII ÎN REPUBLICA MOLDOVA
2.1. Metodologia perfecţionării gestiunii calităţii
2.2. Modelarea cîmpului funcţional al activităţii întreprinderii în vederea gestiunii calităţii
2.3. Organizarea gestionării calităţii la întreprinderile din Republica Moldova
3. IMPACTUL ECONOMICO-SOCIAL AL GESTIUNII CALITĂŢII ASUPRA COMPETITIVITĂŢII ÎNTREPRINDERII
3.1. Metoda evaluării impactului economico-social al perfecţionării sistemului de gestiune a calităţii
3.2. Impactul economic al perfecţionării gestiunii calităţii ca factor al competitivităţii întreprinderii
3.3. Consecinţele sociale ale perfecţionării sistemului de gestiune a calităţii
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu