Repere Cronologice si Stilistice in Creatia Muzicala

1. JOHANNES BRAHMS
1.1 REPERE CRONOLOGICE SI STILISTICE IN CREATIA MUZICALA
1.2 SONATA OP. 120 NR.1 PENTRU VIOLA SI PIAN
1.2.1 ANALIZA FORMALA
1.3 TEMA PRINCIPALA
1.3.1 PUNTEA
1.3.2 DEZVOLTAREA
1.3.3 REEXPOZITIA
1.4 ANALIZA STILISTICO-INTERPRETATIVA
2. JOHANN SEBASTIAN BACH
2.1 REPERE CRONOLOGICE IN CREATIA SA
2.2 REPERE STILISTICE IN CREATIA LUI BACH
2.2.1 SONATELE SI PARTITELE PENTRU VIOARA SOLO
2.2.2 ANALIZA FORMALA. PARTEA A TREIA - ANDANTE - DIN SONATA A DOUA
2.2.3 ANALIZA STILISTICO- INTERPRETATIVA
3. PAUL HINDEMITH
3.1 REPERE CRONOLOGICE IN CREATIA MUZICALA
3.2 REPERE STILISTICE CARACTERISTICE CREATIEI
3.3 ANALIZA FORMALA SI STILISTICO-INTERPRETATIVA A LUCRARII
3.3.1 SONATA OP. 25 NR.1 PARTEA A IV-A
3.3.2 ANALIZA STILISTICA A LUCRARII
4. STAN GOLESTAN
4.1 REPERE CRONOLOGICE IN CREATIE
4.2 REPERE STILISTICE ALE CREATIEI
4.2.1 ANALIZA FORMALA A LUCRARII
4.2.1.1 INTRODUCEREA (LENTO)
4.2.1.2 ARIOSO, IN TEMPO LENTO
4.2.2 ANALIZA FORMALA A PIESEI
5. DAN DEDIU
5.1 REPERE CRONOLOGICE ALE CREATIEI
5.2 MIKROBENMUSIK PENTRU PIAN, VIOLA SI CLARINET
5.3 ANALIZA FORMALA A LUCRARII
V.4 ANALIZA STILISTICO - INTERPRETATIVA
VI. WOLFGANG AMADEUS MOZART
VI.1 REPERE CRONOLOGICE IN CREATIA SA
VI.2 REPERE STILISTICE ALE CREATIEI
VI.3 ANALIZA FORMALA A TRIO-ULUI NR. 7 K. V.498 - "KEGELSTADT "
VI.4 ANALIZA STILISTICA A LUCRARII
VII. BIBLIOGRAFIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu