Web 2.0 din perspectiva non-tinerilor: Campania lui Traian Basescu pentru referendumul mai 2007

Cuprins
Lista figurilor si tabelelor 3
Lista abrevierilor 4
Introducere 5
Capitolul I: Noile media 6
Ce este Web 2.0? 6
Prezenţa Web 2.0 in Romania in contextul penetrarii crescande a Internetului 9
Retransmiterea mesajului in Web 2.0 11
Obiectivele comunicarii electronice 15
Cum afecteaza mediul social comportamentul internauţilor in Web 2.0? 16
Capitolul II: Campanii politice 19
Exemple de campanii politice ce au beneficiat de aportul Internetului 19
Retransmiterea unui mesaj sau despre zvonuri 21
Despre modelarea limbajului politic 23
Ce a insemnat scandalul Clinton – Lewinsky pentru Internet 24
Caracteristici ale campaniei de comunicare 26
Rolurile jucate de candidati in campaniile politice 32
Capitolul III. Studiu de caz: web site-ul basescu.ro 34
Vedere de ansamblu asupra campaniei pentru referendum din mai 2007 a lui Traian Basescu 34
Cum s-a desfasurat campania pentru referendumul mai 2007 prin medii clasice 38
Campanie sociala pro vot 40
Campanie pe Internet impotriva presedintelui Basescu 42
Despre tricouri ca mijloc de promovare sau cum transformi o campanie virtuala intr-una din viata de zi cu zi 46
Site-ul basescu.ro in perioada referendumului 48
Capitolul IV. Este basescu.ro un site care indeparteaza non-tinerii? 54
Ce face din site-ul basescu.ro un site Web 2.0 de succes? 54
Indeparteaza platforma Web 2.0 internautii non-tineri de pe site-ul basescu.ro? 59
Indeparteaza platforma Web 2.0 internautii non-tineri de pe un site oarecare? 66
De ce concluziile la care voi ajunge nu ofera un raspuns final? 74
Concluzii 76
Bibliografie 78
Anexa – imagini reprezentative pentru analiza campaniei 83

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu