Aspecte privind reperele cronologice si stilistice in creatia muzicala
1. JOHANNES BRAHMS
1.1 Repere Cronologice Si Stilistice In Creatia Muzicala
1.2 Sonata Op. 120 Nr. 1 Pentru Viola Si Pian
1.2.1 Analiza Formala
1.3 Tema Principala
1.3.1 Puntea
1.3.2 Dezvoltarea
1.3.3 Reexpozitia
1.4 Analiza Stilistico - Interpretativa
2. JOHANN SEBASTIAN BACH
2.1 Repere Cronologice In Creatia Sa
2.2 Repere Stilistice In Creatia Lui Bach
2.2.1 Sonatele Si Partitele Pentru Vioara Solo
2.2.2 Analiza Formala. Partea A Treia - Andante - Din Sonata A Doua
2.2.3 Analiza Stilistico - Interpretativa
3. PAUL HINDEMITH
3.1 Repere Cronologice In Creatia Muzicala
3.2 Repere Stilistice Caracteristice Creatiei
3.3 Analiza Formala Si Stilistico - Interpretativa A Lucrarii
3.3.1 Sonata Op. 25 Nr. 1 Partea A Iv - A
3.3.2 Analiza Stilistica A Lucrarii
4. STAN GOLESTAN
4.1 Repere Cronologice In Creatie
4.2 Repere Stilistice Ale Creatiei
4.2.1 Analiza Formala A Lucrarii
4.2.1.1 Introducerea (lento)
4.2.1.2 Arioso, In Tempo Lento
4.2.2 Analiza Formala A Piesei
5. DAN DEDIU
5.1 Repere Cronologice Ale Creatiei
5.2 Mikrobenmusik Pentru Pian, Viola Si Clarinet
5.3 Analiza Formala A Lucrarii
5.4 Analiza Stilistico - Interpretativa
6. WOLFGANG AMADEUS MOZART
6.1 Repere Cronologice In Creatia Sa
6.2 Repere Stilistice Ale Creatiei
6.3 Analiza Formala A Trio - Ului Nr. 7 K. 5. 498 - "Kegelstadt"
6.4 Analiza Stilistica A Lucrarii
7. BIBLIOGRAFIE