1. INTRODUCERE
2. EVOLUTIA TURISMULUI ROMANESC IN PERIOADA DE DUPA REVOLUTIA DIN 1989
2.1 Criza Dezvoltarii Economice Si Depasirea Ei
2.2 Strategia Nationala De Dezvoltare Economica A Romaniei Pe Termen Mediu
2.3 "Economia De Servicii" In Perioada Reformei Economice Romanesti
2.4 Discontinuitati In Economia Turismului Romanesc In Perioada Postdecembrista
2.4.1 Transformari Si Contradictii In Turismul Intern Romanesc
2.4.2 Activitatea Ministerului Turismului
3. PIATA TURISTICA IN ROMANIA
3.1 Consideratii Privind Caracteristicile Specifice Pietei Turistice
3.1.1 Indicatori Specifici Pietei Turistice Internationale
3.1.1.1 Cererea Turistica
3.1.1.2 Oferta Turistica
3.1.2 Piata Turistica Romaneasca - Resurse Naturale Si Antropice
3.2 Amenajarea Turistica A Teritoriului - Premisa A Integrarii Romaniei In Uniunea Europeana Si A Dezvoltarii Economico - Sociale Echilibrate
4. STRATEGIA DE DEZVOLTARE A ZONEI TURISTICE SUCEAVA
5. CONCLUZII
6. BIBLIOGRAFIE