Capitolul I : Etape ale proiectării orei de muzică reflectată în programele şcolare………………………………………………………..
1.1. Etape ale proiectării orei de muzică reflectată în programele şcolare……………………………………………………………………..
CAPITOLUL al II-lea.: Interpretarea curriculară a actualelor programe de educaţie muzicală……………………………………………………...
2.1.- Programa din învăţământul preşcolar………………………...
2.1.1. Argumente………………………………………………..
2.1.2. Obiective cadru…………………………………………..
2.1.3. Obiective de referinţă şi activităţi de învăţare……………
2.1.4. Conţinuturi ale învăţării………………………………….
2.1.5. Standarde pentru învăţământul preşcolar………………..
2.2.- Programa claselor I-IV……………………………………….
2.2.1. Argumente……………………………………………….
2.2.2. Obiective cadru…………………………………………..
2.2.3. Obiective de referinţă şi activităţi de învăţare……………
2.2.4. Conţinuturi ale învăţării………………………………….
2.2.5. Standarde curriculare de performanţă pentru
învăţământul primar……………………………………..
2.3. Programa gimnazială………………………………………….
2.3.1. Argumente………………………………………………..
2.3.2. Obiective cadru…………………………………………
..
2.3.3. Obiective de referinţă şi activităţi de învăţare…………...
2.3.4. Conţinuturi ale învăţării………………………………….
2.3.5. Standarde curriculare de performanţă pentru
învăţământul gimnazial………...………………………..
2.4. Elemente de noutate ale noii programe: conţinuturi,
activităţi de învăţare şi obiective legate utilizarea instrumentelor………
2.4.1. Programa pentru învăţământul preşcolar…………………
2.4.2. Programa pentru învăţământul primar……………………
2.4.3. Programa pentru învăţământul gimnazial..………………
CAPITOLUL al III-lea: Instrumentele muzicale şi proiectarea didactică…………………………………………………………………...
3.1.Instrumente utilizate în lecţia de muzică: scurtă prezentare……
3.1.1. Instrumentele de percuţie………………………………...
3.1.2. Instrumentele de suflat…………………………………...
3.1.3. Instrumente cu coarde……………………………………
3.1.4. Instrumente electronice…………
3.1.5. Confecţionarea jucăriilor muzicale………………………
3.2 Locul şi rolul instrumentelor în economia lecţiei de muzică….
3.2.1. Percuţia…………………………………………………..
3.2.2. Instrumentele de suflat…………………………………..
3.2.3. Instrumente cu coarde …………………………………..
3.2.4. Instrumentul muzical mânuit de propunător…………….
3.3 Demers aplicativ: Tipuri de lecţie………………………………
3.3.1. Lecţia de transmitere şi însuşire a noilor cunoştinţe..........
3.3.2. Lecţia de fixare şi consolidare a cunoştinţelor şi de formare a priceperilor şi deprinderilor………………………….
3.3.3. Lecţia de recapitulare şi sistematizare a cunoştinţelor şi deprinderilor muzicale………………………………………….
3.3.4. Lecţia de verificare şi evaluare a cunoştinţelor şi deprinderilor muzicale………………………………………….
3.4. Privire concluzivă……………………………………………...
CONCLUZII……………………………………………………………..
ANEXA:…………………………………………………………………..
Bibliografie metodică: ……………………………………………………
CUPRINS
Argument………………………………………………………………..
Capitolul I : Etape ale proiectării orei de muzică reflectată în programele şcolare………………………………………………………..
1.1. Etape ale proiectării orei de muzică reflectată în programele şcolare……………………………………………………………………..
CAPITOLUL al II-lea.: Interpretarea curriculară a actualelor programe de educaţie muzicală……………………………………………………...
2.1.- Programa din învăţământul preşcolar………………………...
2.1.1. Argumente………………………………………………..
2.1.2. Obiective cadru…………………………………………..
2.1.3. Obiective de referinţă şi activităţi de învăţare……………
2.1.4. Conţinuturi ale învăţării………………………………….
2.1.5. Standarde pentru învăţământul preşcolar………………..
2.2.- Programa claselor I-IV……………………………………….
2.2.1. Argumente……………………………………………….
2.2.2. Obiective cadru…………………………………………..
2.2.3. Obiective de referinţă şi activităţi de învăţare……………
2.2.4. Conţinuturi ale învăţării………………………………….
2.2.5. Standarde curriculare de performanţă pentru
învăţământul primar……………………………………..
2.3. Programa gimnazială………………………………………….
2.3.1. Argumente………………………………………………..
2.3.2. Obiective cadru…………………………………………
..
2.3.3. Obiective de referinţă şi activităţi de învăţare…………...
2.3.4. Conţinuturi ale învăţării………………………………….
2.3.5. Standarde curriculare de performanţă pentru
învăţământul gimnazial………...………………………..
2.4. Elemente de noutate ale noii programe: conţinuturi,
activităţi de învăţare şi obiective legate utilizarea instrumentelor………
2.4.1. Programa pentru învăţământul preşcolar…………………
2.4.2. Programa pentru învăţământul primar……………………
2.4.3. Programa pentru învăţământul gimnazial..………………
CAPITOLUL al III-lea: Instrumentele muzicale şi proiectarea didactică…………………………………………………………………...
3.1.Instrumente utilizate în lecţia de muzică: scurtă prezentare……
3.1.1. Instrumentele de percuţie………………………………...
3.1.2. Instrumentele de suflat…………………………………...
3.1.3. Instrumente cu coarde……………………………………
3.1.4. Instrumente electronice…………
3.1.5. Confecţionarea jucăriilor muzicale………………………
3.2 Locul şi rolul instrumentelor în economia lecţiei de muzică….
3.2.1. Percuţia…………………………………………………..
3.2.2. Instrumentele de suflat…………………………………..
3.2.3. Instrumente cu coarde …………………………………..
3.2.4. Instrumentul muzical mânuit de propunător…………….
3.3 Demers aplicativ: Tipuri de lecţie………………………………
3.3.1. Lecţia de transmitere şi însuşire a noilor cunoştinţe..........
3.3.2. Lecţia de fixare şi consolidare a cunoştinţelor şi de formare a priceperilor şi deprinderilor………………………….
3.3.3. Lecţia de recapitulare şi sistematizare a cunoştinţelor şi deprinderilor muzicale………………………………………….
3.3.4. Lecţia de verificare şi evaluare a cunoştinţelor şi deprinderilor muzicale………………………………………….
3.4. Privire concluzivă……………………………………………...
CONCLUZII……………………………………………………………..
ANEXA:…………………………………………………………………..
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu