Cap. I. Descrierea generala a afacerii 4
1.1. Descrierea afacerii în care se doreste sa se intre 4
1.2. Descrierea generala a serviciilor care se vor vinde 5
a. Utilizari eventuale ale produsului 7
b. Motive pentru care vor cumpara clientii serviciul 7
c. Parerile unor consumatori despre serviciul propus 8
Cap. II. Descrierea detaliata a serviciilor (fezabilitatea serviciului) 9
2.1. Stadiul de elaborare ( idee, prototip, licenta sau comercializare ) 9
2.2. Fotografii si specificatii aferente 10
2.3. Puncte tari si slabe 11
a. Puncte tari (patente sau secrete comerciale, caracteristici de proiectare distincte sau alte avantaje competitive) 11
b. Puncte slabe 12
Cap. III. Evaluarea preliminara a pietei (fezabilitatea de marketing) 13
3.1. Marimea si tendintele 13
a. Potentialul total al pietei 13
b. Volumul de vânzari trecute si prezente 14
c. Estimarea vânzarilor viitoare în unitati fizice si valorice 14
3.2. Determinarea cotei de piata 14
3.3. Evaluarea concurentei 14
a. Identificarea tuturor competitorilor directi si indirecti (nume,
adresa, parte de piata, potential de crestere, politica de marketing,
puncte tari si puncte slabe) 14
b. Modalitati prin care se pot depasi avantajele competitive ale concurentilor 15
3.4. Tactici de marketing 16
a. Metode si tehnici folosite pentru a vinde si distribui serviciul 16
b. Efortul promotional necesar pentru sustinerea metodei de vânzari alesa 16
c. Serviciile oferite si garantiile post-vânzare 17
Cap. IV. Evaluarea procesului de productie (fezabilitatea tehnica) 19
4.1. Modalitati de prestare a serviciilor 19
4.2. Cantitati de materiale necesare si furnizari 20
4.3. Timpul necesar si structura calificarii personalului 21
4.4. Echipamente necesare 22
4.5. Spatiile de productie necesare 23
Cap. V. Evaluarea factorului uman (fezabilitatea factorului uman) 24
5.1. Fondatorii firmei, pregatirea si experienta lor 24
5.2. Situatia principalelor calificari necesare 24
5.3. Cerintele manageriale necesare si responsabilitatile manageriale 26
5.4. Relatiile organizationale si potentialul de dezvoltare organizationala 27
Cap. VI. Evaluarea financiara (fezabilitatea financiara) 28
6.1. Estimarea marimii fondurilor necesare 28
6.2. Compararea cu alternativa cumpararii unei afaceri 30
6.3. Estimarea surselor posibile de finantare 30
Cap. VII. Riscuri si probleme majore 31
7.1. Piata foarte mica, pe care nu se poate supravietui, deti produsul este unic 31
7.2. Incapacitatea de a produce la un pret competitiv 32
7.3. Imposibilitatea de a introduce si alt produs pe lânga cel existent 32
7.4. Imposibilitatea realizarii unei cresteri rapide 32
ANEXA 1. Organigrama
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu