I.Identificarea produsului
1.1 Caracteristici generale ale produsului
1.2 Elemente de gabarit ale produsului
1.3 Domenii de utilizare
1.4 Potentiala piata de desfacere
1.5 Modalitati de distributie
II.Identificarea locatiei care pote fi utilizata pentru realizarea unui deposit zonal
2.1 Identificarea orasului si justificarea alegerii acestuia
2.2 Identificarea locatiei la nivelul localitatii care poate fi utilizata pentru amplasarea depozitului
2.3 Justificarea alegerii locatiei respective
2.4 Analiza criteriala pentru alegerea amplasarii optime
III.Proiectarea structurii microspatiale a depozitului
3.1 Proiectarea utilizarii spatiului(amplasare spatiu depozitare; parcari; domenii acces; amplasament rampe descarcare/incarcare)
3.2 Stabilirea fluxului de material, fluxului de personal si a fluxului informational
IV.Modalitati de aranjare a marfii in depozit, rafturi, spatii acces, mijloace de transfer si transport utilizate.
V.Organizarea fortei de vanzare si a parcului logistic (determinarea
necesarului de agenti de vanzari si modul de organizare a acestora si
determinarea necesarului de mijlmeoace de transport si eventual
justificarea pentru acestea).
VI.Realizarea unei retele optime de transport pentru acoperirea zonei de distributie stabilite.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu