Manevra de Formare a unui Tren Direct de Marfă

 PARTEA I
1. Manevra de formare a unui tren direct de marfa 
1.1. Scopul lucrarii 
1.2. Instalatii necesare
1.3. Efectuarea lucrarii 
1.3.1. Date referitoare la schema zonei de manevra 
1.3.2. Date referitoare la locomotiva de manevra 
1.3.3. Date referitoare la vagoane
2.Date generale
2.1. Stabilirea declivitatii medii 
2.2. Lungimea garniturii 
2.3. Greutatea garniturii 
2.4. Verificarea lungimii utile 
2.5. Verificarea locomotivei
PARTEA A II A
1. Manevra: introducerea locomotivei la garnitura 
Metoda de manevra:
Semicursa: locomotiva izolata 
1.1. Grupa de vagoane de la urma trenului se scoate pe linia de tragere 
1.2. Grupa de vagoane de la urma trenului nu se scoate pe linia de tragere 
2. Manevra: scoaterea garniturii de manevra pe linia de tragere
2.1. Metoda de manevra: impingere-tragere la separare Semicursa: scoatere
2.1.1. Grupa de vagoane de la urma trenului se scoate pe linia de tragere 
2.1.2. Grupa de vagoane de la urma trenului nu se scoate pe linia de tragere 
2.2. Manevra: scoaterea garniturii de manevra pe linia de tragere 
2.2.1. Grupa de vagoane de la urma trenului se scoate pe linia de tragere 
2.2.2. Grupa de vagoane de la urma trenului nu se scoate pe linia de tragere 
3. Manevra: separarea grupelor de vagoane pe capetele liniilor de tragere 
3.1. Metoda de manevra: impingere-tragere 
3.1.1. Semicursa: impingere 
3.1.2. Semicursa: tragere 
3.2. Metoda de manevra: imbrancire
4. Manevra: adunarea grupelor de vagoane de pe capetele liniilor de tragere 
4.1. Metoda de manevra: tragere-impingere 
4.2. Metoda de manevra: tragere-imbrancire  Semicursa: locomotiva izolata
4.3. Metoda de manevra: impingere Semicursa: intrare
4.4. Metoda de manevra: tragere - grupele se scot incepand cu prima grupa  Semicursa: scoatere 
4.5. Metoda de manevra: tragere - grupele se scot incepand cu ultima, dupa caz penultima
5. Manevra: introducere 
5.1. Metoda de manevra: impingere Semicursa: introducere 
5.1.1. grupa de vagoane de la urma trenului se scoate pe linia de tragere 
5.1.2. grupa de vagoane de la urma trenului nu se scoate pe linia de tragere 
5.2. Metoda de manevra: ultima grupa a fost distribuita la alta linie  Semicursa: imbarancire 
5.2.1. grupa de vagoane de la urma trenului se scoate pe linia de tragere
5.2.2. grupa de vagoane de la urma trenului nu se scoate pe linia de tragere 
5.3. Metoda de manevra: ultima grupa a fost distribuita la linia de formare Semicursa: imbarancire 
5.3.1. grupa de vagoane de la urma trenului se scoate pe linia de tragere 
5.3.2. grupa de vagoane de la urma trenului nu se scoate pe linia de tragere 
5.4. Metoda de manevra: penultima grupa de vagoane s-a distribuit la alta linie Semicursa: imbarancire
5.4.1. grupa de vagoane de la urma trenului se scoate pe linia de tragere 
5.4.2. grupa de vagoane de la urma trenului nu se scoate pe linia de tragere
5.5. Metoda de manevra: penultima grupa de vagoane se distribuie direct la linia de formare Semicursa: imbarancire 
5.5.1. grupa de vagoane de la urma trenului se scoate pe linia de tragere 
5.5.2. grupa de vagoane de la urma trenului nu se scoate pe linia de tragere
Tabele concenrtaroare 
Concluzii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu