Dinamica Autovehiculelor

Enunţul temei de proiect
I. Alegerea modelelor similare
1.1 Consideraţii generale
1.2 Prezentarea modelelor similare şi caracteristicile lor
1.3 Analiza modelelor similare
1.4 Prezentarea caracteristicilor constructive ale modelului de proiectat
II. Predeterminarea caracteristicilor dimensional-masice ale autovehiculelor precum şi de subansamblelor acestuia
2.1 Metoda de lucru
2.2 Determinarea dimensiunilor de gabarit
2.3 Determinarea dimensiunilor ce reflecta capacitatea de trecere a autovehiculului
2.4 Determinarea maselor autovehiculului şi ale subansamblelor acestuia
2.4.1 Determinarea masei proprii
2.4.2 Determinarea maselor subansamblelor
III. Predeterminarea formei şi dimensiunilor spaţiilor utile şi a cabinei.
3.1 Predeterminare formei spaţiului util
3.2 Forma şi dimensiunea postului de conducere
3.3 Dimensionarea cabinei
3.4 Verificarea vizibilităţii
IV. Schiţa de organizare generală
V. Determinarea poziţiei centrului de masa al autovehiculului, a încărcărilor pe punţi şi a parametrilor ce definesc capacitatea de trecere
5.1 Determinarea poziţiei centrului de greutate
5.2 Determinarea încărcărilor pe punţi
5.3 Determinarea parametrilor ce definesc capacitatea de trecere autovehiculului
VI. Analiza comparativă a variantelor constructive şi alegerea variantei optime
6.1 Analiza comparativă a celor 3 variante
6.2 Alegerea variantei optime de organizare generală
VII. Alegerea anvelopelor şi a jantelor. S1tabilirea principalelor parametrii
7.1 Alegerea anvelopelor
7.2 Alegerea jantei
7.3 Stabilirea principalelor parametrii ai pneului
VII. Stabilirea coeficientului de rezistenţa la înaintare
8.1 Coeficientul de rezistenţa la rulare a pneului
8.2 Cuplul maestru şi coeficientul de rezistenţa a aerului
8.3 Randamentul transmisiei
IX. Determinarea rezistenţelor la înaintare şi a puterilor corespunzătoare
9.1 Rezistenţa la rulare
9.2 Rezistenţa la urcarea pantei
9.3 Rezistenţa aerului
X. Predeterminarea caracteristicilor de turaţie ale motorului din condiţia de viteza maxima în palier
10.1 Alegerea parametrilor necesari
10.2 Calculul puterii şi a momentului
10.3 Caracteristica externa de turaţie a motorului predeterminată de puterea maximă în palier
XI. Predeterminarea caracteristicilor de turaţie ale motorului, şi din condiţia de pantă maximă în priza directă
11.1 Predeterminarea caracteristicilor externe
11.2 Alegerea motorului
11.3 Definitivarea caracteristicilor externe ale motorului
XII. Predeterminare şi definitivarea raportului de transmisie al angrenajului în unghi
12.1 Predeterminare raportului de transmisie
12.2 Definitivarea raportului de transmisie
XIII. Determinarea rapoartelor de transmitere ale transmisiei mecanice în trepte
13.1 Determinarea raportului de transmitere a primei trepte
13.2 Etajarea schimbătorului de viteze
13.2.1 Etajarea în progresie geometrică
13.2.2 Etajarea în progresie aritmetică
13.2.3 Etajarea în progresie armonică
13.3 Conectarea rapoartelor de transmitere
13.3.1 Pentru progresie geometrică
13.3.2 Pentru progresie aritmetică
13.3.3 Pentru progresie armonică
XIV. Determinarea caracteristicii de tracţiune, a caracteristicii dinamice, a caracteristicii puterilor, şi a acceleraţiilor.
14.1 Determinarea caracteristicilor fără ajutorul programului de calcul
XV. Analiza calităţilor dinamice de tracţiune ale autovehiculelor, pentru cele şase variante de transmisii
XVI. Determinarea caracteristicilor de demarare
16.1 Determinarea caracteristicilor folosind metoda treptelor
16.2 Parametrii sintetici de demarare
XVII. Determinare caracteristicii de consum ale autovehiculului, inclusiv când bate vântul
XVIII. Determinarea regimului de mişcare şi a consumul de combustibil în diverse stări de mişcare
Concluzii generale
Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu