Transportul Naval, Rutier si Feroviar al Marfurilor Periculoase

Introducere
I. Generalităţi privind mărfurile periculoase
1.1 Structura claselor de mărfuri periculoase
1.2 Numărul de identificare al substanţei – numărul ONU
1.3 Grupele de ambalaj au următoarele semnificaţii
1.4 Numărul de identificare al pericolelor
1.5 Consilierul de siguranţă
II. Transportul naval
2.1 Mod de desfasurare
2.1.1 Răspunderea în transportul naval
2.1.2 Mărfuri cu vicii proprii; “Viciul propriu” şi “Viciul ascuns”
2.1.3 Tipuri de nave şi de recipiente folosite în transportul mărfurilor periculoase
2.2 Documente ale mărfii in transporturile navale de petrol
2.3 Acorduri privint transportul naval international al mărfurilor periculoase
2.3.1 Preocupări ale organismelor internaţionale referitoare la salvarea pe mare
2.3.2 Poziţia statului român faţă de căutarea, salvarea şi acordarea primului ajutor pe mare
2.4 Studiu de caz: Exxon Valdez
III. Transportul rutier al mărfurilor periculoase
3.1 Mod de desfasurare
3.1.1. Obligaţiile părtilor implicate
3.1.2 Semnalarea cisternelor care transporta substanţe periculoase
3.2 Documentele necesare executării unui transport rutier de mărfuri periculoase
3.3 Acorduri internaţionale privind transportul rutier al mărfurilor periculoase
3.4 Studiu de caz: Accidentul de la Mihăileşti
IV. Transportul feroviar
4.1 Mod de desfaşurare
4.1.1 Clasificarea mărfurilor periculoase în transportul feroviar
4.1.2 Etichetarea şi marcarea coletelor şi a vagoanelor
4.2 Documente de transport
4.3 Acorduri internaţionale privind transportul feroviar al mărfurilor periculoase
4.4 Studiu de caz: Accident feroviar la Lviv
Concluzii şi propuneri.
Bibiografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu