INTRODUCERE
1. PARTICULARITĂŢI DE CONŢINUT ŞI TENDINŢE DE DEZVOLTARE ALE MARKETINGULUI BANCAR
I.1 Geneza şi delimitarea conţinutului marketingului bancar
I.2 Forţe şi tendinţe în cadrul mediului de marketing bancar
I.3 Practici mondiale şi limite ale implementării marketingului bancar
2. PROBLEME ALE DEZVOLTĂRII MARKETINGULUI BANCAR ÎN REPUBLICA MOLDOVA
II.1 Caracteristica sistemului bancar din Republica Moldova
II.2 Studiul pieţei serviciilor bancare
II.3 Specificităţi şi probleme ale implementării marketingului în activitatea băncilor din Republica Moldova 68
3. DIRECŢII DE IMPLEMENTARE A ACTIVITĂŢII DE MARKETING ÎN CADRUL BĂNCILOR COMERCIALE
III.1 Sistemul informaţional şi cercetările de marketing în băncile comerciale
III.2 Politici de marketing şi rolul lor în asigurarea competitivităţii băncilor comerciale
III.3 Direcţii de eficientizare a organizării activităţii de marketing în băncile comerciale
CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
ADNOTARE
CUVINTE-CHEIE
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu