Sistem de Transport Combinat Auto-Cale Ferata pentru Containere


1. TEMA PROIECTULUI ŞI ELEMENTELE DE PROIECTARE
2. CONSIDERŢII PRIVIND TRANSPORTUL MULTIMODAL ŞI COMBINAT. DEFINIŢIE ŞI CLASIFICARE.
3. CONSIDERAŢII PRIVIND TRANSPORTUL COMBINAT AUTO-CALE FERATĂ DE CONTAINERE
4. ORGANIZAREA UNUI SISTEM COMBINAT AUTO-CALE FERATĂ DE CONTAINERE
4.1. CALCULUL ELEMENTELOR DE PROIECTARE
4.2. PROGRAMUL CADRU (GRAFIC) DE DERULARE A TRANSPORTULUI COMBINAT AUTO-CALE FERATĂ; FAZELE PROCESULUI DE TRANSPORT.
4.3. CALCULUL SARCINII DE TRANSPORT ( )
4.3.1. ALEGEREA ŞI CALCULUL UNITĂŢII TEHNICE DE ÎNCĂRCĂTURĂ
4.3.2. ALEGEREA ŞI CALCULUL PARCULUI DE AUOTCAMIOANE PLATFORMĂ ÎN T1
4.3.3. ALEGEREA ŞI CALCULUL PARCULUI DE VAGOANE
4.4. CALCULUL TERMINALULUI DE TRANSPORT
4.4.1. STABILIREA ELEMENTELOR TERMINALULUI
4.4.2. ELABORAREA SCHIŢEI TERMINALULUI DE TRANSPORT
4.4.3. CALCULUL ELEMENTELOR TERMINALULUI DE TRANSPORT
4.4.4. TEHNOLOGIA DE LUCRU ÎN TERMINALUL DE TRANSPORT.
4.4.5. ELABORAREA PROGRAMULUI DE CIRCULAŢIE AL TRENULUI NAVETĂ ÎNTRE T1 ŞI T2
4.4.6. ELABORAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A TERMINALULUI.
4.4.7. STABILIREA ORGANIGRAMEI TERMINALULUI SI ELABORAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE
4.5. CALCULUL INDICATORILOR TERMINALULUI DE TRANSPORT
PIESE DESENATE
4.5.1. PLANUL DE SITUAŢIE AL TERMINALULUI DE TRANSPORT
4.5.2. UNITATEA TEHNICĂ DE ÎNCĂRCĂTURĂ
4.5.3. MIJLOCUL DE TRANSPORT RUTIER
4.5.4. MIJLOCUL DE TRANSPORT FEROVIAR
MEMORIU TEHNIC JUSTIFICATIV
BIBLIOGRAFIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu