ASPECTE ALE TULBURARILOR DE LIMBAJ LA ELEVII CU DEFICIENTA MINTALA

                                C U P R I N S
INTRODUCERE…………………………………………………………3
CAPITOLUL  I
Consideraţii teoretice…………………………………………………….6
      I.1. Limbaj şi comunicare…………………………………………6
      I.2. Etiologie şi clasificare în tulburările de limbaj……….……13
CAPITOLUL II
Descrierea principalelor tulburări de limbaj la copii…………………25
      II.1. Dislalia……………………………………………………….25
      II.2. Rinolalia………………………………………………….….29
      II.3. Dizartria………………………………………………….….32
      II.4. Dislexo – disgrafia……………………………………….….33
      II.5. Tulburările de ritm şi fluenţă………………………………40
      II.6. Bâlbâiala……………………………………………………..41
      II.7. Tulburări ale vocii…………………………………………..44
      II.8. Alalia…………………………………………………………45
      II.9. Sindromul de nedezvoltare a vorbirii……………….……..47
      II.10. Autismul infantil…………………………………….……..48
      II.11. Mutismul infantil…………………………………………..50
CAPITOLUL III
Terapia tulburărilor de limbaj…………………………………………51
      III.1. Depistarea, examinarea şi diagnosticarea
            beneficiarilor terapiei logopedice…………………………51
      III.2. Specificul programelor de terapie a
            tulburărilor de limbaj……………………………………..64
CAPITOLUL IV
Aspecte comparative privind personalitatea copilului cu
deficienţă mintală vis-a-vis de cel normal……………………………..69
CAPITOLUL V
Cercetare privind aspecte ale tulburărilor de limbaj
la elevii cu deficienţă mintală…………………………………………..78
      V.1. Obiectivele şi ipotezele cercetării…………………………..78
      V.2. Descrierea eşantionului investigat……………….………...79
      V.3. Probe utilizate, proceduri de aplicare……………………..79
      V.4. Prezentarea rezultatelor cercetării…………………….…..81
      V.5. Concluzii…………………………………………………....101
ANEXA  1…………………………..…………………………………..107
BIBLIOGRAFIE………………………………………………………111