CUPRINS
|I |INTRODUCERE |3 |
|1. |Sursele stresului |3 |
|1.1. |Stresul la locul de muncă |6 |
|1.2. |Stresul şi organizarea muncii |10 |
|1.3. |Stresul şi schimbările în mediul social |15 |
|1.4. |Factorii individuali şi sociali de rezistenţă la stres |18 |
|2. |Prevenirea şi terapia stresului |20 |
|2.1. |Remedii tradiţionale şi moderne de prevenire a stresului |21 |
|2.2. |Terapiile şi metodele de luptă împotriva stresului |22 |
|3 |Motivarea alegerii temei |25 |
|4 |Ipoteza/ipotezele cercetării |26 |
|5 |Obiectivele cercetării |27 |
|II |BAZELE TEORETICE ALE CERCETĂRII |28 |
|1. |Reacţii corporale şi psihoemoţionale la stres |28 |
|2 |Biochimia şi maladiile stresului |30 |
|2.1. |Mecanismele biologice ale stresului |31 |
|2.2. |Maladiile stresului |36 |
|2.3. |Ipoteze teoretice care stabilesc relaţia între psihism şi |37 |
| |biologic | |
|3. |Fundamentarea teoretică a masajului antistres |40 |
|3.1. |Stimulare senzorială |40 |
|3.2. |Stimulare psihică (identitate şi maturitate afectivă) |41 |
|3.3. |Stimulare psihomotrică (redescoperirea corpului şi armonizarea |41 |
| |schemei corporale) | |
|III |ELEMENTELE CONSTITUTIVE ALE CERCETĂRII |43 |
|1. |Organizarea cercetării |43 |
|1.1. |Durata şi etapele cercetării |43 |
|1.2. |Locul de desfăşurare a experimentului şi condiţiile de bază |43 |
| |materială | |
|1.3. |Eşantionul de subiecţi cuprinşi în experiment |44 |
|2. |Metode de cercetare şi specificitatea folosirii lor în legătură |45 |
| |cu tema aleasă | |
|2.1. |Metoda documentării |45 |
|2.2. |Metoda observaţiei |45 |
|2.3. |Metoda anchetei |45 |
|2.4. |Metode de măsurare (explorare şi evaluare) |46 |
|2.5. |Metoda experimentală |46 |
|2.6. |Metoda înregistrării, prelucrării şi reprezentării grefice a |46 |
| |datelor | |
|3. |Metodologia experimentală urmată în scopul atingerii obiectivelor|47 |
| |cercetării | |
| | | |
|V. |CONCLUZII |57 |
|VI. |ANEXE |58 |
|VII. |BIBLIOGRAFIE | |
| | | |