Adolescenta perioada de autocunoastere, cunoastere si comunicare cu ceilalti

Cuprins:
Rezumat……………………………………………………………………………pag 3
Capitolul I: Introducere…………………………………………………………….pag 4
Capitolul II: Cadrul teoretic
      2.1. Adolescenţa –  stadiile acesteia……………………………………….pag 10
      2.2. Identitatea sociala, etnocentrismul si eroarea fundamentala de
             atribuire……………………………………………………………….pag 13
      2.3. Modalităţi de stimulare a autocunoaşterii şi intercunoaşterii
             adolescenţilor…………………………………………………………pag 14
      2.3.1. Analiza SWOT……………………………………………………...pag 15
      2.3.2. Scala de măsurare a stimei de sine (Morris Rosenberg,
1965)……..pag 17
      2.3.3. Scala de măsurare a autoeficacităţii (Ralph Schwarzer şi
                Matthias Jerusalem, 1995)…………………………………………..pag 19
      2.4. Tehnici creative……………………………………………………….pag 21
      2.5. Teorii privind comunicarea…………………………………………...pag 26
      2.6. Analiza tranzacţională………………………………………………...pag 38
      2.7. Comunicarea didactică………………………………………………..pag 44
      2.8. Managementul comunicării…………………………………………..pag 46
      2.9.  Principii şi funcţii ale comunicării…………………………………..pag 53
      2.10. Model de comunicare……………………………………………….pag 57
      2.11. Comunicarea eficientă şi ascultarea activă…………………………pag 63
      2.12. Exerciţii pentru dezvoltarea abilităţilor de comunicare cu
tinerii…..pag 70
Capitolul III: Obiectivele şi ipotezele cercetării………………………………….pag 80
Capitolul IV: Metodologia cercetării……………………………………………..pag 81
Capitolul V: Prezentarea rezultatelor……………………………………………..pag 83
Capitolul VI: Intepretarea rezultatelor. Concluzii………………………………...pag 85
Bibliografie………………………………………………………………………..pag 88