DEVIANTA COMPORTAMENTALA IN MEDIUL SCOLAR. ROLUL ASISTENTULUI SOCIAL IN SCOALA

                                   CUPRINS
Introducere
Partea I- Aspecte teoretice ale lucrarii:
Capitolul I: SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT ROMÂNESC
Capitolul II: ASPECTE PRIVIND DEVIERILE DE COMPORTAMENT ÎN MEDIUL ŞCOLAR
     1. Clasificări ale devierilor de comportament
     2. Manifestări ale comportamentului deviant
              1. Conduite de evaziune sau de demisie
              2. Conduite de dominare, agresiv-impulsive
              3. Vicii
              4. Conduite perverse
Capitolul III: FACTORII DE RISC ÎN APARIŢIA ŞI STRUCTURAREA DEVIERILOR DE
COMPORTAMENT
      3.1 Factorii individuali
      3.2  Factorii organici
      3.3  Factorii psihopedagogici personali (interni)
      3.4  Factorii pedagogici
            3.4.1 Mediul şcolar
      3.5 Relaţiile din cadrul şcolii
       3.5.1 Relaţia profesor-elev
       3.5.2 Relaţia elev-elev
       3.6  Inadaptarea şcolara
       3.7  Influenţa grupurilor
Capitolul IV: PREVENIREA DEVIERILOR DE COMPORTAMENT
Capitolul V: ASISTENŢA SOCIALĂ ÎN ŞCOALĂ
           1. Rolul asistentului social în şcoală
              5.1.1 Identificarea elevilor cu dificultăţi de adaptare
              5.1.2  Sprijinirea elevilor prin consiliere
              5.1.3 Sprijin oferit părinţilor
              5.1.4 Sprijin acordat profesorilor
Partea a II-a
Argument
Capitolul VI: METODOLOGIA CERCETĂRII
      6.1 Scop
      6.2 Obiective teoretice
      6.3 Obiective operaţionale
      6.4 Ipoteze
      6.5 Eşantion
      6.6 Metoda de studiu
      6.7 Instrumentul de lucru
      6.8 Descrierea rezultatelor obţinute în urma cercetării
Concluzii şi propuneri
Bibliografie
Anexe
66 pagini