Implicaţii noi pentru cadrele didactice în învăţământul integrat

                                CUPRINS
                                                                INTRODUCERE
                                                                          5
   I.          Vârsta          preşcolară           şi           deficienţa
                                      6         Caracterizare      generală
                                                                          6
      II. Rolul educaţiei speciale în formarea personalităţii copilului
      preşcolar                       cu                        dizabilităţi
                                                                           9
            Importanţa socializării  copilului  preşcolar  cu  dizabilităţi
                                            12
      III. O educaţie modernă înrt-o ţară europeană sau o ţară
      modernă cu   educaţie tradiţională
                                                 14
         III.1. Limbajul handicapului
                                                                     14
               III.2. Grădiniţa-educaţie pentru toţi
                                                       16
      IV. Experienţe şi modalităţi de realizare a educaţiei integrate
       în alte ţări
                                                                   19
        IV.1. Educaţia integrată în alte ţări
                                                      19
       IV.2. Integrarea. Învăţământul integrat
                                                  23
       IV.3. Implicaţii noi pentru cadrele didactice în învăţământul
      integrat                           25
      V.                        Metodologia                       cercetării
                                                                          26
                        V.1.                Scopul                cercetării
                                                                          26
                      V.2.              Obiectivele               cercetării
                                                                          26
                       V.3                Ipotezele               cercetării
                                                                          27
                 V.4.      Populaţia      şi      eşantionul      cercetării
                                                                          27
                        V.5.             Instrumentele             utilizate
                                                                          27
                V.6.     Prezentarea      şi      interpretarea      datelor
                                                  28
       VI. Intervenţia
                                                              55
             VI.1. Instituţia în care s-a desfăşurat intervenţia
                                               55
             VI.2. Intervenţia propriu-zisă
                                                       55
                  VI.2.1. Ipotezele
                                                              55
                  VI.2.2. Scopul şi obiectivele intervenţiei
                                                 55
                  VI.2.3. Etape în desfăşurarea intervenţiei
                                                56
           CONCLUZII
                                                          80
        BIBLIOGRAFIE
                                                     81
            ANEXE
         82