Locul si rolul turismului in economia nationala. Realizari ale turismului regional

 INTODUCERE                                                  3
CAP.1. LOCUL SI ROLUL TURISMULUI IN ECONOMIA NATIONALA        5
       1.1. Valorificarea superioara a resurselor
7
       1.2. Element dinamizator al sistemului economic global
10
       1.3. Mijloc de diversificare a structurilor economice
      11
       1.4. Factor de instruire si educare
11
       1.5. Turismul in comertul mondial
12
       1.6. Factori care determina evolutia turismului
18
              1.6.1. Clasificari
18
              1.6.2. Factori reprezentativi
19
CAP.2. CIRCULATIA TURISTICA INTERNATIONALA                    23
      2.1. Factori care influenteaza circulatia turistica internationala
      23
      2.2. Analiza sosirilor de turisti
24
      2.3. Realizari economice
25
      2.4. Fluxuri turistice majore
27
              2.4.1. De unde vin turistii
      27
              2.4.2. Fluxuri majore in Europa
      28
              2.4.3. Fluxuri turistice importante intre subregiunile
europene         30
              2.4.4. Surse importante ale pietei turistice
      33
              2.4.5. Fluxuri majore: America de Nord - Europa
39
              2.4.6. Fluxuri turistice: Asia de Est si Pacific-Europa
            41
              2.4.7. Alte surse potentiale de flux turistic spre Europa
            42
CAP.3. REALIZARI ALE TURISMULUI REGIONAL                            43
      3.1. Europa de Vest
43
      3.2. Europa de Sud
45
      3.3. Europa Centrala si de Est
46
      3.4. Europa de Nord
48
      3.5. Europa Est-Mediteraneeana
50
      3.6. Tendintele turismului in Europa pe tari in 1994
      51
CAP.4. FACTORI CALITATIVI AI CRESTERII                        53
       4.1. Dezvoltarea serviciilor turistice
      53
       4.2. Dezvoltarea transporturilor
57
       4.3. Activitati promotionale si de marketing
      59
CAP.5. PREVIZIUNI ASUPRA TURISMULUI REGIONAL                  63
       5.1. Cresteri prevazute si confirmate pentru sosirile din anul 1994
            63
       5.2. Previziunile de crestere a sosirilor si sejururilor
            63
       5.3. Previziuni de crestere pentru pietele emitente
      64
       5.4. Principalii factori cu care se confrunta cresterea turismului
in 1995          64
       5.5. Tendinte de crestere pentru anul 2000 si dupa
      65
CONCLUZII
Turismul european in contextul actualei evolutii economice
73
Turismul romanesc in contextul evolutiei economice europene
76
Opt puncte de strategie pentru indrumarea guvernului si industriei
turismului, elaborate
de OMT                                                              81
BIBLIOGRAFIE
Anexa