Potentialul turistic montan- Studiu caz zona Ranca, Gorj

     CAPITOLUL 1 Factorii determinativi ai  potenţialului  turistic  montan
-pag.7
      1. 1. Factori de atracţie -pag.6
      1.2. Factori economici  -pag.7
      1.3. Factori demografici -pag.10
      1.4. Factori psiho-sociali -pag.12
      1.5. Factori politici -pag.13
      1.6. Factori promoţionali -pag.14
      1.7. Potenţialul turistic montan în judeţul Gorj -pag.14
       1.7.1. Resursele naturale -pag.16
       1.7.2. Cadrul geografic şi relieful -pag.16
       1.7.3. Clima -pag.18
       1.7.4. Hidrografia -pag.19
       1.7.5. Flora şi fauna -pag.20
      CAPITOLUL 2 Piaţa turistică montană în judeţul Gorj -pag.21
      2.1. Oferta turistică montană a judeţului Gorj -pag.22
      2.2. Amplificarea  formelor  de  turism  tradiţionale  şi  completarea
ofertei cu noi forme de turism -pag.29
      2.3. Cererea agroturistică montană a judeţului Gorj -pag.36
      2.4. Determinarea valorii unui teritoriu montan -pag.39
      CAPITOLUL 3  Amenajarea  teritoriului  montan  în  zona  Rânca  (Gorj)
-pag.44
      3.1. Posibilităţi de amenajare a staţiunii Rânca -pag.45
       3. 1. 1. Propuneri de amenajare a staţiunii Rânca pentru sporturi de
iarnă -pag.45
       3.1.2. Posibilităţi de amenajare a domeniului schiabil -pag.47
       3.1.3. Principii generale de amenajare  a  domeniului  schiabil  din
staţiunea turistică Rânca -pag.49
       3.1.4. Lucrări de (re)amenajare a pistelor -pag.52
      3.2. Modalităţi de amenajare a staţiunii Rânca -pag.52
      3.3. Staţiunea Rânca - situaţie existentă -pag.55
       3.3.1. Caracterizarea fizico-geografică -pag.55
       3.3.2. Aspecte generale ale staţiunii Rânca -pag.58
       3.3.3. Căile de comunicaţie -pag.59
       3.3.4. Analiza fondului construit existent  -pag.59
       3.3.5. Echiparea edilitară -pag.60
      CAPITOLUL 4 Strategii de  dezvoltare  a  agroturismului  în  staţiunea
Rânca -pag.62
      4.1. Strategii de marketing agroturistic -pag.62
      4.2. Formarea şi instruirea participanţilor -pag.68
      4.3. Elaborarea unui program agroturistic -pag.69
       4.3.1. Pregătirea ofertei de cazare -pag.69
       4.3.2. Inventarierea atuurilor zonei pag.70
       4.3.3. Posibilitatea practicării de către turist a  unor  activităţi
specifice zonei si sezonului -pag.70
       4.3.4. Stabilirea  elementelor  de  atracţie  din  zonele  limitrofe
-pag.71
      4.4. Eficienţa economică în staţiunea Rânca -pag.73
       4.4.1 Indicatori specifici reflectări  ai  eficientei  economice  în
turism -pag.76
      CAPITOLUL V  Concluzii -pag.83
      Anexe
      Bibliografie
104 pagini