Relatia dintre imaginea de sine si succesul scolar la adolescenti

Argument    3
Capitolul 1. Scurt istoric al adolescenţei în câmpul ştiinţelor
                      sociale     5
1.1. Hebeologia sau psihologia adolescenţei  6
Capitolul 2.  Caracteristicile adolescenţei  8
   2.1. Definiţia şi etapele în care se divide adolescenţa    8
2.2. Aspecte ale dezvoltării fizice în adolescenţă 9
2.4. Caracteristici generale ale adolescenţei.     12
2.5. Viaţa socială şi consecinţele ei . 14
2.6. « Criza adolescenţei »  15
Capitolul 3 – Psihologia imaginii de sine    17
3.1. Conceptul de sine, trunchi al imaginii de sine      17
3.2. Noţiuni adiacente concepului de imagine de sine     22
3.3. Tipuri de imagini de sine    23
3.4. Formarea imaginii de sine.   24
Captitolul 4. Dorinţa/Nevoia de a fi primul  32
4.1. Sentimentul de inferioritate ca generator al nevoii de a fi primul
33
4.2. Stima de sine ca generator al dorinţei de a fi primul    37
Capitolul 5. Succesul şcolar 37
5.1. Factori determinanţi pentru succesul şcolar   38
5.2. Factorii inhibatori pentru succesul şcolar    40
5.3. Şcoala – mediu prielnic pentru aplicarea teoriei învaţării     41
Capitolul 6. Metodologia cercetării     43
6.1. Scopul şi obiectivele cercetării   43
6.2. Prezentarea lotului de subiecţi    44
6.3. Prezentarea metodelor şi tehnicilor de cercetare    45
6.3.1. Chestionarul 16 factori primari – 16 PFQ    45
6.3.2. Testul I 3      48
6.3.3. C S E (“Cine sunt eu?”) – o probă de cercetare şi cunoaştere a
     Eului şi personalităţii 49
6.4. Prezentarea datelor     50
6.5. Analiza şi interpretarea datelor   64
6.6. Studiu de caz – R. I.   68
Capitolul 7. Concluzii şi sugestii      71