STUDIU PREVIZIONAL PRIVIND MODERNIZAREA SI DIVERSIFICAREA PRODUSULUI TURISTIC

 INTRODUCERE………………………………………………………….. 4
      CAPITOLUL I. PRODUSE SI SERVICII TURISTICE
           I.1. Produsul turistic………………………………………………… 5
            I.2. Caracteristiciile produsului turistic…………………………….. 7
           1.3. Elemente componente de produs turistic………………………. 9
           I.4. Serviciile turistice………………………………………………12
           I.5. Clasificarea serviciilor………………………………………….16
           I.6. Servicii de transport…………………………………………… 18
                 1.6.1. Transporturi turistice rutiere…………………………. 18
                 1.6.2. Transporturi aeriene………………………………….. 19
                 1.6.3. Transporturi feroviare…………………………………21
                 1.6.4. transporturi navale…………………………………… 23
           I.7. Servicii hoteliere………………………………………………. 23
           I.8. Servicii de alimentaţie publică………………………………… 25
      Capitolul II. Diagonsticul produselor şi serviciilor la agenţia de
                        turism “TRAVIS TOURISM”  Iaşi
           II.1. Prezentarea agenţiei de turism Travis Tourism Iaşi…………… 28
           II.2. Prezentarea produselor şi  serviciilor agenţiei de
                   turism “Travis Tourism” Iaşi………………………………….. 29
           II.3. Analiză comparativă a ofertelor agenţiei de turism  Travis
                 Tourism Iaşi cu cele ale agenţiei de turism Stef Turism……..
                 31
           II.4.  Analiza  SWOT  a  agenţiei  de  turism  “Travis  Tourism”
                 Iaşi…... 48
           II.5. Diagnostic economico-financiar………………………………. 49
      Capitolul III. Strategii  de  produs  la  agenţia  de  turism  “Travis
      Tourism”
                          Iaşi
            III.1. Tipuri de strategii de marketing în turism………………..
           III.2  Strategii de produs turistic.
      Capitolul IV.  MODERNIZAREA ŞI DIVERSIFICAREA
                   PRODUSELOR la agenţia de turism“TRAVIS TOURISM”  Iaşi
           IV.1. Rolul planurilor strategice  în  modernizarea  serviciilor
             turistice;
           IV.2.  Diversificarea  serviciilor  –  componentă  a  planurilor
           strategice ale firmelor de turism.
      Capitolul V. Concluzii
            Bibliografie