Strategii de Dezvoltare a Comertului cu Amanuntul in Republica Moldova

INTRODUCERE.
1. STRATEGIA DE DEZVOLTARE – IMPERATIVUL
MANAGEMENTULUI CONTEMPORAN AL COMERŢULUI CU AMĂNUNTUL
I.1. Comerţul cu amănuntul – domeniu prioritar al relaţiilor economico-sociale în condiţiile economiei de piaţă.
I.2. Cadrul conceptual privind fundamentarea strategiei de dezvoltare a comerţului cu amănuntul
I.3. Tendinţele comerţului cu amănuntul prin prisma strategiilor de dezvoltare a marilor retaileri internaţionali.
2. MODELAREA PROCESULUI DE MANAGEMENT STRATEGIC ÎN CADRUL ÎNTREPRINDERILOR DE COMERŢ CU AMĂNUNTUL DIN REPUBLICA MOLDOVA.
II.1. Analiza mediului intern şi extern al întreprinderii de comerţ cu amănuntul.
II.2. Elaborarea strategiei de dezvoltare a întreprinderii de comerţ cu amănuntul în condiţii de risc
II.3. Evaluarea activităţii întreprinderii de comerţ cu amănuntul ca rezultat al implementării strategiei de dezvoltare.
3. DEZVOLTAREA COMERŢULUI CU AMĂNUNTUL ÎN REPUBLICA MOLDOVA CA VECTOR AL DEZVOLTĂRII DURABILE
III.1. Evaluarea tendinţelor de dezvoltare a comerţului cu amănuntul.
III.2. Probleme în dezvoltarea comerţului cu amănuntul.
III.3. Direcţii strategice de dezvoltare a comerţului cu amănuntul în contextul dezvoltării durabile.
CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
BIBLIOGRAFIE.
ANEXE 
ADNOTARE(română, engleză, rusă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu