CUPRINS
|• INTRODUCERE | |
| | |
|• CAPITOLUL I. |Definirea conceptelor de succes, insucces şi eşec |
| |şcolar, |
|• CAPITOLUL II. |activitate diferenţiată |
| |Cunoaşterea psihologică a şcolarului mic, condiţie |
|2.1. |esenţială a |
|2.2. |unei activităţi diferenţiate eficiente |
|2.3. |Necesitatea cunoaşterii şcolarului mic, modalităţi de |
|2.4. |realizare |
|2.5. |Caracterizarea generală a stadiului micii şcolarităţi |
|2.6. |Structura proceselor şi reprezentărilor senzoriale |
| |Structura proceselor intelectuale |
|• CAPITOLUL III. |Structura proceselor reglatorii (motivaţii, |
| |afectivitate, voinţă) |
|3.1. |Structura personalităţii şcolarului mic |
| | |
|• CAPITOLUL IV. |Factorii de care trebuie să se ţină seama în tratarea |
| |diferenţiată |
|4.1. |a elevilor |
|4.2. |Forme - cauze - efecte ale insuccesului şcolar |
| | |
|4.3. |Forme de desfăşurare a activităţii diferenţiate cu |
| |elevii în cadrul |
|4.4. |lecţiei |
| |Lecţia - cadru central de realizare a tratării |
|• CONCLUZII |diferenţiate a elevilor |
| |Forme de desfăşurare a activităţii diferenţiate cu |
|• BIBLIOGRAFIE |elevii în cadrul |
| |lecţiei |
| |Probe pentru determinarea diferitelor niveluri de |
| |însuşire a |
| |cunoştinţelor |
| |Modele de fişe de muncă independentă şi diferenţiată |
Pagini 85