ACTIVITATEA DIFERENTIATA CU ELEVII –MODALITATE EFICIENTA DE ASIGURARE A SUCCESULUI SCOLAR SI INLATURARE A INSUCCESULUI SCOLAR

                                   CUPRINS
|• INTRODUCERE    |                                                       |
|                 |                                                       |
|• CAPITOLUL I.   |Definirea conceptelor de succes, insucces şi eşec      |
|                 |şcolar,                                                |
|• CAPITOLUL II.  |activitate diferenţiată                                |
|                 |Cunoaşterea psihologică a şcolarului mic, condiţie     |
|2.1.             |esenţială a                                            |
|2.2.             |unei activităţi diferenţiate eficiente                 |
|2.3.             |Necesitatea cunoaşterii şcolarului mic, modalităţi de  |
|2.4.             |realizare                                              |
|2.5.             |Caracterizarea generală a stadiului micii şcolarităţi  |
|2.6.             |Structura proceselor şi reprezentărilor senzoriale     |
|                 |Structura proceselor intelectuale                      |
|• CAPITOLUL III. |Structura proceselor reglatorii (motivaţii,            |
|                 |afectivitate, voinţă)                                  |
|3.1.             |Structura personalităţii şcolarului mic                |
|                 |                                                       |
|• CAPITOLUL IV.  |Factorii de care trebuie să se ţină seama în tratarea  |
|                 |diferenţiată                                           |
|4.1.             |a elevilor                                             |
|4.2.             |Forme - cauze - efecte ale insuccesului şcolar         |
|                 |                                                       |
|4.3.             |Forme de desfăşurare a activităţii diferenţiate cu     |
|                 |elevii în cadrul                                       |
|4.4.             |lecţiei                                                |
|                 |Lecţia - cadru central de realizare a tratării         |
|• CONCLUZII      |diferenţiate a elevilor                                |
|                 |Forme de desfăşurare a activităţii diferenţiate cu     |
|• BIBLIOGRAFIE   |elevii în cadrul                                       |
|                 |lecţiei                                                |
|                 |Probe pentru determinarea diferitelor niveluri de      |
|                 |însuşire a                                             |
|                 |cunoştinţelor                                          |
|                 |Modele de fişe de muncă independentă şi diferenţiată   |
Pagini 85