Consilierea in invatamantul pimar

                                   CUPRINS
Introducere…………………..……………………………………..………………………….. 2
Capitolul   I      Specificul     consilierii    în    învăţămânul    primar
……….…………………………5
I.1. Nevoia de consiliere si beneficiile ei………………………..…………..……………….…. 5
I.2.  Problemele  şcolarului  mic   şi   necesitatea   accentuării   rolului
consilierii în rezolvarea lor….. 9
I.3. Rolul  şi  locul  ariei  curriculare  „Consiliere  si  orientare”    în
 planul  de  învaţamânt….14
I.3.1. Proiectarea curriculumului la decizia şcolii.……………………………………………...20
Capitolul  al II-lea   Repere metodice ale consilierii copiilor de vârsta
şcolară mică..........30
II.1. Scopul si  obiectivele  consilierii în învăţământul
primar….………………………..….30
II.2.     Metode si tehnici  folosite în
consiliere............………......................................…….....34
II.2.1
Observaţia .................................................................
.......................................................................36
II.2.2
Convorbirea ................................................................
.....................................................................37
II.2.3
Dezbaterea..................................................................
......................................................................41
II.2.4
Chestionarul ...............................................................
.....................................................................43
II.2.5 Fişa de caracterizare psihopedagogică …………………………………………………………....45
II.2.6 Studiul de caz ……………………………………………………………………………………...47
II.2.7 Activitaţi
ludice......................................................................
..........................................................51
Capitolul  al  III-lea    Modalitaţi   de   realizare   a   consilierii   în
învăţământul primar...............57
III.1.     Consilierea     copiilor     in     Cabinete     de     asistenţa
psihopedagogică………………………………...…..57
III.2. Lecţia de consiliere si orientare …………………….…………………..……………………..…68
III.3.  Proiectul educaţional….……….……...…………………………………………………….....71
Concluzii………………………………………………………………………………………...90
Bibliografie……………………………………………………………………………………...92