CUPRINS
Introducere /4
CAPITOLUL 1
Comunicarea interpersonală în perioada copilăriei şi implicaţiile acesteia
în dezvoltarea copiilor /6
1.1.Obiectivele comunicării interpersonale în perioada copilăriei /7
1.2.Comunicarea copil-copil /10
1.3.Comunicarea copil-părinte /12
1.4.Comunicarea copil-cadru didactic /14
1.5.Conflictele interpersonale şi rezolvarea acestora /15
1.6.Strategii comunicaţionale cu caracter ludic /17
1.7.Utilitatea unei comunicări eficiente în perioada şcolarităţii
primare /18
CAPITOLUL 2
Jocul-metodă de comunicare interpersonală în perioada copilăriei /19
2.1.Scurtă istorie o jocului şi jucăriilor /19
2.2. Clasificarea jocurilor /20
2.3. Scopul şi funcţiile jocului /23
2.4. Importanţa jocului pentru copii şi implicaţiile acestuia în
comunicarea interpersonală a copiilor /25
CAPITOLUL 3
Ludoteca – Studiu de caz /27
3.1. Ludoteca în lume /27
3.2. Tipuri de ludoteci /28
3.3. Ludoteca la noi în ţară /29
3.4. Funcţiile ludotecii /30
3.5. Rolul ludotecarului /31
3.6. Spaţiul ludotecii /32
3.7. Activităţi desfăşurate în ludotecă /33
Concluzii /50
Anexe /52
Bibliografie /56