I INTRODUCERE ÎN PROBLEMATICA PSIHOLOGIEI COPILULUI - pag. 1
Abordarea sistematică a psihicului
Psihologia stadiilor copilăriei (perioada antepreşcolară)
II FORMELE COMUNICĂRII. FUNCŢIONALITATE ŞI DISTORSIUNE – pag. 16
III LOGOPEDIA-COMPONENTĂ DE BAZĂ A EDUCAŢIEI – pag. 22
IV ÎNTÂRZIERILE ÎN APARIŢIA ŞI DEZVOLTAREA LIMBAJULUI – pag. 25
Etapa pregătitoare pentru apariţia limbajului
Vârsta antepreşcolară
V MIJLOACE DE STIMULARE A LIMBAJULUI – pag. 44
Maturizarea neuromusculară a organelor de vorbire
Eficienţa antrenamentului motric-auditiv
VI CUNOAŞTEREA ŞI CARACTERIZAREA COPILULUI CU CERINŢE SPECIALE – pag.
70
Dialectica normalitate-deficienţă
Conceptul de handicap
Psihopedagogia specială-ştiinţă interdisciplinară
Raportul integrare-normalizare-incluziune
VII COPIII CU HANDICAP DE LIMBAJ – pag. 79
Etiologia şi clasificarea handicapului de limbaj
Descrierea handicapului de limbaj
VIII METODE ŞI PROCEDEE DE PREVENIRE ŞI CORECTARE A SUNETELOR – pag. 88
Examinarea, depistarea şi diagnosticarea copiilor cu tulburări dislalice
Metode şi procedee de prevenire şi corectare a dislaliei
IX CONCLUZII – pag. 95
-----------------------
[pic]