CAPITOLUL I
FUNDAMENTAREA TEORETICA A ALTERNATIVEI EDUCATIONALE “STEP BY STEP”
1. Fundamente filozofice, psihologice si pedagogice ale alternativei Step
by Step in
FUNDAMENTE PEDAGOGICE
Relatia predare-invatare-evaluare in alternativa Step by Step
Particularitati psihologice ale predarii
Particularitati psihologice ale invatarii\
PARTICULARITATI PSIHOLOGICE ALE EVALUARII
CAPITOLUL II
PROFILUL PSIHOLOGIC AL SCOLARULUI MIC SI PROBLEME ALE ADAPTARII LA
SPECIFICUL ALTERNATIVEI STEP BY STEP
2.1. Dezvoltarea psihomotrica a scolarului mic
2.2 Dezvoltarea cognitiva :
2.3. Dezvoltarea afectiv-atitudinala
PSIHOLOGIA ÎNVĂŢARII LA ŞCOLARUL MIC
STRUCTURI ŞI NIVELURI OPERATORII ALE ACTULUI ÎNVĂŢĂRII
Personalitatea scolarului mic din
alternativa educationala “Step by Step”
CAPITOLUL III
3.1. ROLUL FAMILIEI DIN PERSPECTIVA PSIHO- AFECTIVA A COPILULUI
3.2. COMPETENTELE CADRULUI DIDACTIC DIN ALTERNATIVA EDUCATIONALA STEP BY
STEP