Relatia scoala - familie in alternativa step by step

                                 CAPITOLUL I
     FUNDAMENTAREA TEORETICA A ALTERNATIVEI EDUCATIONALE “STEP BY STEP”
  1. Fundamente filozofice, psihologice si pedagogice ale alternativei Step
                                 by Step in
                            FUNDAMENTE PEDAGOGICE
        Relatia predare-invatare-evaluare in alternativa Step by Step
                  Particularitati psihologice ale predarii
                 Particularitati psihologice ale invatarii\
                  PARTICULARITATI PSIHOLOGICE ALE EVALUARII
                                CAPITOLUL II
     PROFILUL PSIHOLOGIC AL SCOLARULUI MIC SI PROBLEME ALE ADAPTARII LA
                    SPECIFICUL ALTERNATIVEI STEP BY STEP
               2.1. Dezvoltarea psihomotrica a scolarului mic
                        2.2  Dezvoltarea cognitiva :
                    2.3. Dezvoltarea afectiv-atitudinala
                    PSIHOLOGIA ÎNVĂŢARII LA ŞCOLARUL MIC
           STRUCTURI ŞI NIVELURI OPERATORII ALE ACTULUI ÎNVĂŢĂRII
                      Personalitatea scolarului mic din
                   alternativa educationala “Step by Step”
                                CAPITOLUL III
       3.1. ROLUL FAMILIEI DIN PERSPECTIVA PSIHO- AFECTIVA A COPILULUI
  3.2. COMPETENTELE  CADRULUI DIDACTIC DIN ALTERNATIVA EDUCATIONALA STEP BY
                                    STEP