Cuprins
Argument
.......................................................................
Capitolul I (Creativitatea - un proces şi un produs al activităţii
intelectuale)
...................................................................
I.1. Creativitatea în procesul de învăţământ …………………...
I.2. Semnificaţia psihologică a contactului scolarului
mic cu noţiunile de matematică. ............................
I.3. Câteva elemente de teoria mulţimilor şi logică
Matematică
...........................................................
I.4. Învăţarea creativă în ciclul primar ………………………….
Capitolul II (Valenţe formative ale activităţii de rezolvare şi compunere a
problemelor în direcţia cultivării creativităţii) ...
II.1. Rolul problemelor simple în cultivarea creativităţii la şcolarii mici
............................................................................
....
II.2. Rolul problemelor compuse în cultivarea creativităţii la şcolarii
mici .....................................................................
II.3. Rolul problemelor tip în ciclul primar – mijloc eficient
de dezvoltare a gândirii creatoare
...................................
Capitolul III (Alte activităţi de stimulare
a creativităţii elevilor)
.....................
III.1. Jocul didactic
.......................................................
III.2.1 Să învăţăm să numărăm .....................................
II2.2. Relaţia de ordine a numerelor: - numere cu soţ (pare)
-numere fără soţ (impare) ...................................
III.2.3. Adunarea numerelor naturale 0-10
III.2.4. Unităţi, zeci, sute
III.3. Jocuri matemarice pentru scădere şi adunare
Capitolul IV
BAZELE PSIHOPEDAGOGICE ALE REZOLVĂRII
PROBLEMELOR
BAZELE PSIHOPEDAGOGICE ALE REZOLVĂRII
PROBLEMELOR
IV.1. Noţiunea de problemă şi etapele rezolvării ei
IV.2. Metode de rezolvare a problemelor
IV.2.1. Rezolvarea problemelor simple
IV.2.2. Rezolvarea problemelor compuse
Anexe