Credibilitatea sursei in construirea opiniei publice si a opiniei de grup

                                   CUPRINS
Introducere  /  2
Capitolul I. Opinia publică: aspecte teoretice  /  5
               1. Spaţiul public. Publicuri. Mulţimi. Comunicarea în spaţiul
public  /  5
               2. Opinia publică. Istoric. Delimitări conceptuale  /  11
               3. Caracteristicile şi dimensiunile opiniei publice  /  18
               4. Opinia publică în societăţile democratice  /  22
               5. Instrumente de măsurare ale opiniei publice  /  24
               6. Rolul mass-media şi teorii ale influenţei mass-media
                   asupra opiniei publice  /  26
Capitolul II. Perspective asupra persuasiunii  /  28
                     1. Principalele forme ale influenţei psihociale  /  28
                     2. Comunicarea persuasivă ca  proces  de  influenţă   /
32
                     3.  Modele  şi  principii  ale  cercetării  comunicării
persuasive  /  35
                      4.  Factorii  şi  procesele  implicate  în   studierea
persuasiunii  /  42
                     5. Abordări ale  cercetării  credibilităţii  sursei   /
45
Capitolul III. Metodologia cercetării  /  50
                      1. Obiectivele şi ipotezele studiului  /50
                      2. Descrierea lotului de participanţi  /51
                      3. Metode şi instrumente de cercetare  /52
                      4. Prezentarea rezultatelor cercetării  /59
                       5.  Testarea  ipotezelor.Analiza   şi   interpretarea
rezultatelor  /76
                      6. Concluzii  /78
                      7. Anexe  /
                      8. Bibliografie  /93