Etichetarea in clasa sursa a esecului scolar

                                   CUPRINS
      Introduce
      Cap. I. Reuşita şi eşecul şcolar
              1. Perspective asupra reuşitei şcolare
                 1.1.1. Strategii şi condiţii de promovare a succesului
            şcolar
           1.2. Eşecul şcolar
                 1.2.1. Aspecte subiective în aprecierea insuccesului
            şcolar
                 1.2.2. Cauzele insuccesului şcolar
                 1.2.3. Posibilităţi de prevenire şi înlăturare a
                 eşecului şcolar
      Cap. II. Evaluarea în educaţie - între obiectivitate şi
      subiectivism
            2.1. Conceptul de evaluare
                  2.1.1. Fucţiile evaluării
                  2.1.2. Formele evaluării
            2.2. Problema obiectivităţii în evaluare
            2.3. Factori subiectivi în evalaluare
            2.4. Rolul evaluării în educaţie şi societate
      Cap. III. Rolul etichetării elevului în succesul/insuccesul
            şcolar
            3.1. Teoria etichetării
            3.2. Originile etichetări: aşteptările profesorului
            3.3. Un rezultat al etichetării: împlinirea propriei
            predicţii
            3.4. A deveni deviant: perspectiva etichetării
      Cap. IV. Cercetare privind rolul etichetării elevului în eşecul şcolar
            4.1. Descriera cercetării
            4.2. Metodologia cercetării
            4.3. Obiectivele cercetării
            4.4. Ipotezele cercetării
            4.5. Stabilirea eşantionului
            4.6. Interpretarea datelor
            4.7. Concluziile cercetării
      Concluzii
      Anexe
Bibliografie
Pagini 82