CUPRINS
Introduce
Cap. I. Reuşita şi eşecul şcolar
1. Perspective asupra reuşitei şcolare
1.1.1. Strategii şi condiţii de promovare a succesului
şcolar
1.2. Eşecul şcolar
1.2.1. Aspecte subiective în aprecierea insuccesului
şcolar
1.2.2. Cauzele insuccesului şcolar
1.2.3. Posibilităţi de prevenire şi înlăturare a
eşecului şcolar
Cap. II. Evaluarea în educaţie - între obiectivitate şi
subiectivism
2.1. Conceptul de evaluare
2.1.1. Fucţiile evaluării
2.1.2. Formele evaluării
2.2. Problema obiectivităţii în evaluare
2.3. Factori subiectivi în evalaluare
2.4. Rolul evaluării în educaţie şi societate
Cap. III. Rolul etichetării elevului în succesul/insuccesul
şcolar
3.1. Teoria etichetării
3.2. Originile etichetări: aşteptările profesorului
3.3. Un rezultat al etichetării: împlinirea propriei
predicţii
3.4. A deveni deviant: perspectiva etichetării
Cap. IV. Cercetare privind rolul etichetării elevului în eşecul şcolar
4.1. Descriera cercetării
4.2. Metodologia cercetării
4.3. Obiectivele cercetării
4.4. Ipotezele cercetării
4.5. Stabilirea eşantionului
4.6. Interpretarea datelor
4.7. Concluziile cercetării
Concluzii
Anexe
Bibliografie
Pagini 82