CUPRINS
INTRODUCERE
Motivaţia alegerii temei
CAPITOLUL I
Conceptul de vocabular
CAPITOLUL II
Mijloace de îmbogăţire a vocabularului
CAPITOLUL III
1. Particularităţile de utilizare a vocabularului la copiii de vârstă
preşcolară
2. Structuri lexicale comune la copii de vârstă preşcolară
3. Identificarea tipurilor de greşeli: pronunţie, sens, plasare în
context, utilizare corectă, cauze, soluţii
CAPITOLUL IV
Protocolul cercetării – Etape metodologice implicate în cercetarea
formelor şi modalităţilor de îmbogăţire şi activizare a vocabularului
la preşcolari
1. Ipoteza cercetării
2. Tematica cercetării
3. Conţinut
4. Metode de promovare şi de măsurare a datelor
5. Mijloace de învăţământ
6. Forme de organizare
CAPITOLUL V
1. Experimentul
2. Aplicarea experimentului, culegerea datelor, evaluare
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
96 pagini