IMBOGATIREA SI ACTIZAREA VOCABULARULUI PRIN ACTIVITATILE DE TIP SCOLAR

CUPRINS
INTRODUCERE
      Motivaţia alegerii temei
CAPITOLUL I
      Conceptul de vocabular
CAPITOLUL II
      Mijloace de îmbogăţire a vocabularului
CAPITOLUL III
     1. Particularităţile de utilizare a vocabularului la copiii de  vârstă
        preşcolară
     2. Structuri lexicale comune la copii de vârstă preşcolară
     3. Identificarea tipurilor de greşeli:  pronunţie,  sens,  plasare  în
        context, utilizare corectă, cauze, soluţii
CAPITOLUL IV
      Protocolul cercetării – Etape  metodologice  implicate  în  cercetarea
      formelor şi modalităţilor de îmbogăţire şi activizare a  vocabularului
      la preşcolari
     1. Ipoteza cercetării
     2. Tematica cercetării
     3. Conţinut
     4. Metode de promovare şi de măsurare a datelor
     5. Mijloace de învăţământ
     6. Forme de organizare
CAPITOLUL V
     1. Experimentul
     2. Aplicarea experimentului, culegerea datelor, evaluare
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
96 pagini