MODALITATILE DE INTEGRARE SI EDUCARE A COPIILOR CU DIZABILITATI

CUPRINS
                                 CAPITOLUL I
                COPII CU DIZABILITĂŢI. CONSIDERAŢII GENERALE
1.1 Evoluţia atitudinii faţă de copilul cu dizabilităţi
1.2. Tipuri de handicap
1.3. Învăţământul special şi protecţia socială a copiilor cu dizabilităţi
1.4. Principiile evaluării copilului cu dizabilităţi
1.5. Abordarea evaluării persoanelor cu dizabilităţi
1.6. Modalităţi de integrare socială a copilului cu dizabilităţi
1.7.1. Integrarea copilului cu dizabilităţi NU înseamnă
1.8. Integrarea copiilor cu dizabilităţi în şcoli normale
1.9. Criteriile de încadrare a copiilor (0-18 ani) cu dizabilităţi
       CERCETARE PERSONALĂ REFERITOARE LA MODALITĂŢILE DE INTEGRARE ŞI
                     EDUCARE A COPIILOR CU DIZABILITAŢI
3.1 Tematica cercetării
3.2 Lotul studiat
3.3 Variabile de selectare a subiecţilor
                                BIBLIOGRAFIE
34 pagini