Cuprins
❑ Cuvânt înainte
❑ Capitolul I
Definirea terminologiei specifice temei
1. incursiune în evoluţia termenului de “comunitate”
• definire
• “comunitatea” – iluzie sau realitate sociologică?
• studiile despre “comunitate” în raport cu şcoala
• “comunitatea” ca nivel de analiză şi ca teren de întâlnire a
diferitelor discipline
2. prezentarea termenului de “politici educaţionale” şi modul în
care se situează acestea la nivel local
❑ Capitolul II
Istoria experienţelor politicilor educaţionale şi
impactul asupra comunităţii:
1. scurtă istorie comparată asupra “politicilor educaţionale” în
lume
2. avantaje şi dezavantaje ale politicilor educaţionale
comunitare
❑ Capitolul III
Politica educaţională a Ministerului Educaţiei din
România – repere desprinse din “Cartea reformei învăţământului românesc”
❑ Capitolul IV
Cercetare - prelucrarea datelor
Concluzii şi implicaţii
Bibliografie selectivă
Pagini 82