Politici educationale centrate pe scoala si comunitate

                                   Cuprins
 ❑  Cuvânt înainte
 ❑  Capitolul I
                   Definirea  terminologiei specifice temei
          1. incursiune în evoluţia termenului de “comunitate”
           • definire
           • “comunitatea” – iluzie sau realitate sociologică?
           • studiile despre “comunitate” în raport cu şcoala
           • “comunitatea” ca nivel de analiză şi ca teren  de  întâlnire  a
             diferitelor discipline
          2. prezentarea termenului de “politici educaţionale” şi  modul  în
             care se situează  acestea la nivel local
 ❑ Capitolul II
                 Istoria experienţelor politicilor  educaţionale şi
impactul asupra   comunităţii:
           1.  scurtă istorie comparată asupra “politicilor educaţionale” în
              lume
           2.    avantaje  şi  dezavantaje  ale  politicilor    educaţionale
              comunitare
  ❑  Capitolul  III
                      Politica educaţională a Ministerului Educaţiei din
România – repere desprinse din “Cartea reformei învăţământului românesc”
 ❑ Capitolul IV
                   Cercetare -  prelucrarea datelor
                   Concluzii  şi implicaţii
                   Bibliografie selectivă
 Pagini 82