Preferintele studentilor pentru servicii turistice si de agrement ca modalitate de petrecere a timpului liber

CUPRINS
|                                                                    |   |
|                                                                    |   |
|                                                                    |   |
|Introducere             2                                           |   |
|                                                                    |   |
|Capitolul 1. Timpul liber                                           |   |
|3                                                                   |   |
                   1.1.  Conceptul de timp liber …………………………………………….......
3
                   1.2.    Structura şi utilizarea timpului liber
…………………………………...   4
                   1.3.    Evoluţii în domeniul petrecerii timpului liber
…………………………   9
Capitolul 2. Serviciile turistice
                                                12
                    2.1. Conţinutul şi importanţa serviciilor turistice
…………………………    12
                    2.2. Clasificarea serviciilor turistice şi de agrement
………………………    14
                     2.2.1. Transporturile turistice  …………………………………………
15
                     2.2.2. Serviciile hoteliere  ……………………………………………...   17
                     2.2.3. Serviciile de alimentaţie  ………………………………………...
19
                     2.2.4. Serviciile de agrement  …………………………………………..   20
                   2.3. Mutaţii în consumul turistic şi orientarea cererii
spre
                           formule de vacanţe active   ……………………………………………
22
Capitolul 3. Preferinţele studenţilor pentru servicii turistice şi de
agrement
                     ca modalitate de petrecere a timpului liber
                                      25
             3.1. Metodologia de proiectare a cercetarii …………………………………
25
                   3.2. Principalele rezultate de cercetari
……………………………………...    30
                   3.3. Concluzii ……………………………………………………………….    35
Concluzii
                                                            38
BIBLIOGRAFIE
                                                  39