Relatia dintre tulburarile de limbaj si randamentul scolar la deficientul mintal

                                   CUPRINS
           Pagina
           INTRODUCERE………………………………………………………………..........4
           CAPITOLUL I – CONSIDERAŢII ASUPRA TULBURĂRILOR
           DE LIMBAJ  LA DEFICIENTUL MINTAL
           A.   CONSIDERAŢII ASUPRA TULBURĂRILOR DE LIMBAJ …….…………8
            1. Cauzele tulburărilor de limbaj
           ……………....…………………………………........8
            2. Frecvenţa tulburărilor de limbaj   şi importanţa corectării
           lor……….….….…......10
            3. Relaţia dintre dezvoltarea  intelectuală şi limbaj
           …….......……..............................12
           B. INFLUENTA FACTORILOR FAMILIALI SI SCOLARI ASUPRA
           RANDAMENTULUI SCOLAR
           1.Psihoterapia familiei copilului deficient……………………………………….…..17
           2. Copilul cu tulburari de limbaj si scoala…………………………………..……….18
           C.  EFECTELE NEGATIVE ALE TULBURĂRILOR   DE LIMBAJ ASUPRA
           COMPORTAMENTULUI VERBAL ŞI PSIHO-AFECTIV –
                             PREZENTARE               DE                CAZ
           …………..………………………................................22
1 INFLUENŢA TULBURĂRILOR DE LIMBAJ ASUPRA
2 RANDAMENTULUI ŞCOLAR …………....…………………………………........28
             1.    Randament,   eficienţă,    succes   /   insucces   şcolar
           ...............…………........................28
             2.   Influenţa    tulburărilor       de     limbaj      asupra
           rezultatelor    obţinute
           de               elevi               limba                română
           …............……………………………………………….........…30
           CAPITOLUL  II   –   METODOLOGIA,   OBIECTIVELE   ŞI    IPOTEZELE
           LUCRĂRII………….........................…………………………………………….........34
                            1.Motivaţia alegerii  temei  şi     obiectivele
           urmărite ……………....................................34
           2.Metodica                                            cercetării
           ..……………………………………………....……............….....35
           3.Descrierea                                            probelor
           aplicate……………………………………..….....………..........35.
                      4.          Descrierea           lotului           de
           subiecţi...………………………………….........….................39
           CAPITOLUL III – REZULTATELE OBŢINUTE
                SI    ANALIZA LOR
           ………..................………………….....................................
           91
              1. Situaţia şcolară……………………………………..……….……………..............91
                   2.  Rezultate obţinute la probele de dezvoltare a
           limbajului …….……….........….....92
             3.  Compararea rezultatelor şcolare     cu rezultatele
           obţinute la probele
               de   dezvoltare a
           limbajului…..................………………………………….............93 4.
           Concluzii …….………………………………………….………….…..................95
           CAPITOLUL IV – MODALITĂŢI DE INTERVENŢIE
               CORECTIV – RECUPERATORIE
           …..........……………………...........…........97
           CONCLUZIILE  LUCRĂRII…....….……...……………..…………..…….......….113
           BIBLIOGRAFIE
           ANEXE