Strategii de Marketing Folosite in Turism pentru Atenuarea Sezonalitatii

CUPRINS
Introducere --------------------------------------------------------------
03
CAPITOLUL I: Turismul- fenomen economic, social şi cultural
1.1 Delimitări conceptuale ----------------------------------------------
04
1.2 Factori de influenţă---------------------------------------------------
08
1.3 Forme de turism-------------------------------------------------------
13
1.4 Locul şi rolul turismului în economie------------------------------16
CAPITOLUL II: Coordonatele sezonalităţii turistice
2.1 Conceptul de sezonalitate turistică şi variaţiile sezoniere ale
      fenomenului turistic-------------------------------------------------
24
2.2 Ciclurile de sezonalitate în activitatea  turistică----------------- 28
2.3 Factorii sezonalităţii în turism-------------------------------------
33
2.4 Impactul sezonalităţii asupra mediului înconjurător------------ 38
CAPITOLUL III: Analiza activităţii turistice în staţiunea Olăneşti
3.1 Potenţialul turistic natural------------------------------------------
42
3.2 Resurse turistice antropice------------------------------------------
51
3.3 Baza tehnico-materială---------------------------------------------- 63
3.4 Circulaţia turistică----------------------------------------------------
 69
CAPITOLUL IV:  Strategii de atenuare a sezonalităţii în staţiunea
                                Olăneşti
4.1 Obiective şi strategii de marketing--------------------------------- 78
4.2 Obiective strategice de dezvoltare a turismului balnear în
      staţiunea Băile Olăneşti----------------------------------------------
 80
4.3 Strategii adoptate în politica de produs---------------------------- 91
4.4 Strategii adoptate în politica de  tarife  şi  preţuri------------------
94
4.5 Strategii adoptate în politica de distribuţie şi promovare------- 98
Concluzii------------------------------------------------------------------
102
Bibliografie---------------------------------------------------------------
107