ARGUMENT..............................................................
..............................................4
CAPITOLUL I
STRUCTURA ŞI DINAMICA
PERSONALITĂŢII...........................................8
1.1. Conceptul de
personalitate...............................................................
.............8
1.2. Caracteristici psihocomportamentale ale elevilor
performanţi...................16
CAPITOLUL II
MEDIUL ÎN CARE SE DEZVOLTĂ UN ELEV
PERFORMANT..................24
2.1. Relaţia şcoală – familie în avantajul
elevului..............................................24
2.2. Necesitatea diversificării
învăţării...............................................................31
CAPITOLUL III
CATEGORII SPECIALE DE ELEVI CU APTITUDINI
INTELECTUALE......................................................
.............................................39
3.1. Studiu cu privire la abilităţi pentru diferite
discipline.................................39
3.2. Riscurile ce pot apărea în cazul unui elev
dotat..........................................50
CAPITOLUL IV
FORME ŞI METODE DE CUNOAŞTERE A PERSONALITĂŢII
COPIILOR...............................................................
..............................................55
4.1. Teste şi probe
psihologice.................................................................
..........55
4.2. Studii de
caz.........................................................................
.......................64
CONCLUZII.............................................................
..............................................69
BIBLIOGRAFIE................................................................
....................................72