CUPRINS
1 cap. i. Locul şi rolul memoriei în sistemul psihic uman
1.1. Abordarea clasică a memoriei 00
1.1.1. Abordarea modernă a memoriei 00
1.1.2. Abordarea cognitivă a memoriei. 00
1.2.Sugestie şi sugestibilitate 00
1.2.1.Situaţia – sugestie şi răspunsul sugerat 00
1.2.2.Sugestibilitatea – evaluare şi diferenţe individuale 00
1.2.3.Expectanţa 00
1.3.Sugestia din perspectivă modernă 00
1.4. Sugestie si hipnoza 00
1.4.1.Definiţie 00
1.4.2.Bazele neurofiziologice ale hipnozei 00
1.5. Sugestia şi hipnoza la copii şi adolescenţi
00
1.5.1.Scurt istoric al hipnozei la copii 00
1.5.2.Demersul imaginativ al copiilor. 00
Sugestibilitate şi hipnotizabilitate la copiii şi adolescenţi. 00
1 CAP. II OPTIMIZAREA MEMORIEI. POSIBILITĂŢI. PERSPECTIVE DE ABORDARE
2.1.Conceptul de normalitate în sfera psihicului uman 00
2.1.1.S.P.U. – modul de cooperare sinergică
a fenomenelor şi proceselor psihice 00
2.1.2.Reglarea şi autoreglarea în SPU 00
2.1.3.Principiul optimizării în psihologie 00
2.1.4.Personalitatea optimală 00
2.2.Optimizarea memoriei 00
2.2.1.Educarea memoriei – tehnici de optimizare 00
CAP. III METODOLOGIA STUDIULUI ŞI LOTUL UTILIZAT
00
3.1.Obiectivele studiului 00
3.2.Ipotezele de lucru 00
3.2.1.Aspectul lotului studiat 00
3.2.2.Materialele utilizate 00
2 CAP. IV ANALIZA ŞI INTERPRETAREA DATELOR OBŢINUTE 00
4.1.Studiul diferenţelor la proba
de memorie vizuală 00
4.2.Studiul performanţelor la proba
de memorie verbală 00
4.3.Studiul performanţelor la proba
de memorare cifre 00
4.4.Studiul rezultatelor la proba
de memorie auditivă (text) 00
CONCLUZII
Pagini 82