Tehnici de manipulare folosite in Campania pentru Referendum si Alegerile Locale 2004

CUPRINS
Tehnici  de  manipulare  folosite  în  campania  pentru  Referendum  şi   în
alegerile locale 2004
Argument…………………………………………………………….......... 4
Cap. I. Practicile politice şi gestiunea informaţiilor în  media  locală  şi
naţională
I.1 Marketigul politic exersat  înaintea  campaniei  electorale,  în  timpul
campaniei pentru Referendum…………………………………………... ....6
I.2 Campania agenţiilor de publicitate în promovarea Referendumului…...15
I.3 Manipularea mass-media la Referendum…………………………........17
I.4 Sondajele de opinie şi  anchetele  sociologice,  legate  de  Referendum.
Date statistice ………………………………………………………………........30
Cap. II. Tehnici de manipulare folosite înainte de campania electorală
1 II.1 Presa de campanie. Studiu comparativ: Ora locală şi Ziarul  de  Sibiu
      ..33
Cap. III. Tehnici de manipulare întâlnite în campania electorală
III.1 Analiza discursurilor electorale şi mediatizarea lor în  presa  locală
…45
III.2 Raport de monitorizare realizat în perioada 1-15.03.2004, în toată
mass-media
naţională...................................................................
................57
Concluzii …………………………………………………………….... ...61
Bibliografie …………………………………………………………........63
2 Cercetare sociologică Referendum
Raport de monitorizare realizat în perioada 1-15.03.2004, în toată
mass-media naţională