CUPRINS
Tehnici de manipulare folosite în campania pentru Referendum şi în
alegerile locale 2004
Argument…………………………………………………………….......... 4
Cap. I. Practicile politice şi gestiunea informaţiilor în media locală şi
naţională
I.1 Marketigul politic exersat înaintea campaniei electorale, în timpul
campaniei pentru Referendum…………………………………………... ....6
I.2 Campania agenţiilor de publicitate în promovarea Referendumului…...15
I.3 Manipularea mass-media la Referendum…………………………........17
I.4 Sondajele de opinie şi anchetele sociologice, legate de Referendum.
Date statistice ………………………………………………………………........30
Cap. II. Tehnici de manipulare folosite înainte de campania electorală
1 II.1 Presa de campanie. Studiu comparativ: Ora locală şi Ziarul de Sibiu
..33
Cap. III. Tehnici de manipulare întâlnite în campania electorală
III.1 Analiza discursurilor electorale şi mediatizarea lor în presa locală
…45
III.2 Raport de monitorizare realizat în perioada 1-15.03.2004, în toată
mass-media
naţională...................................................................
................57
Concluzii …………………………………………………………….... ...61
Bibliografie …………………………………………………………........63
2 Cercetare sociologică Referendum
Raport de monitorizare realizat în perioada 1-15.03.2004, în toată
mass-media naţională