ABORDARI COMPARATIVE INTRE INVATAMANTUL OBISNUIT SI INVATAMANTUL SPECIAL IN CONTEXTUL PRACTICILOR SCOLARE INCLUZIVE

CUPRINS
Argument
Capitolul I. Aspecte psihopedagogice în procesul didactic desfăşurat cu elevii                                                                             cu cerinţe educative speciale din ciclul primar.
           I.1 Specificul psihopedagogic al şcolarului din învăţământul primar
           I.2 Particularităţile elevilor cu cerinţe educative speciale.
             I.3 Dezvoltarea, învăţarea şi comportamentul adaptativ al elevului cu            cerinţe educative speciale.
           I.4 Integrarea şi normalizarea – premise obligatorii ale procesului               didactic
Capitolul II. Educaţia incluzivă a elevilor cu cerinţe educative speciale
            II.1 Delimitări conceptuale privind educaţia incluzivǎ
            II.2 Diferenţiere şi individualizare în învăţământul obişnuit. Modele             de programe adaptate aplicate în ciclul primar.
                  II.3 Rolul echipei interdisciplinare în intervenţia psihopedagogică                        individualizatǎ
            II.4 Avantajele şi limitele integrării elevilor cu cerinţe educative               speciale în ciclul primar. Studii de caz.
Capitolul III. Abordǎri comparative între învǎţǎmântul obişnuit şi învǎţǎmântul special
           III. 1 Şcoala specialǎ – centru de resurse
           III. 2 Cooperarea dintre şcoala obişnuitǎ şi şcoala specialǎ
Capitolul IV. Cercetare privind avantajele integrării şcolare ale             elevilor cu cerinţe educative speciale în ciclul primar
           IV.1 Obiectivele cercetării
           IV. 2 Ipotezele cercetării
           IV. 3 Designul cercetării
           IV. 4 Prezentarea, analiza şi interpretarea datelor
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
94 pagini