CUPRINS
Introducere …………………………………………………..……..…….. pag. 3
I. Lectura …………………………………………………………..…..…. pag. 5
I.1. Definirea termenului …………………………………...……….. pag. 5
I. 2. Tipuri de lectură ……………………………………………..… pag. 6
I. 3 Rolul cititorului în lectură ……………….…………………...….. pag. 7
I. 4. Funcţiile şi beneficiile lecturii ………………………..………..... pag. 8
I. 5. Cuvântul şi imaginea: importanţa lecturii ……………..………… pag. 11
II. Stimularea lecturii la adolescenţi…………………………………… .. pag. 15
II. 1 Importanţa stimulării lecturii …………………………….….. pag. 15
II. 1. Rolul bibliotecii în dezvoltarea interesului pentru lectură
…...….. pag. 16
II. 2 Metode de stimulare a lecturii …………………………………..
III. Stimularea lecturii în Biblioteca
Liceului Teologic Penticostal „Elim” Piteşti ……………………
III. 1. Specificul liceului ……………………………………………….
III. 2. Prezentarea bibliotecii şi a fondului de carte ……………………
III.3. Prezentarea metodelor de stimulare a lecturii în liceu ……………
Concluzii ………………………………………………………………….