Influenta climatului familial asupra stimei de sine a copilului

                            CAPITOLUL 1
                                 INTRODUCERE
                                                              CAPITOLUL 2
2.1. Familia – baza identităţii noastre
2.1.1. Conceptul de familie
   2.1.2. Structura familiei
   3. Funcţiile familiei
   2.1.4. Relaţiile în viaţa de familie
    2.2. Rolul climatului familial în formarea stimei de sine
2. 2.1. Conceptul de climat familial
2.2.2. Tipuri de climat familial
2.2.3. Consecinţe ale atmosferei familiale
2.2.3.1. Influenţa grijii părinteşti
2.2.3.2. Rolul personalităţii părinţilor
2.2.3.3. Tensiunile din familie şi succesul şcolar
2.2.3.3. Colaborarea familie-şcoală
2.3. Dezvoltarea personalităţii copilului şi formarea stimei de sine
2.3.1. Formarea imaginii de sine şi rolul ei în viaţa cotidiană
2.3.2. Imaginea de sine – cheia pentru o viaţă mai bună
2.3.3. Imaginea de sine între opinie şi adevăr
2.3.4. Amprenta stimei de sine asupra copilului
2.3.4.1. Conceptul de stimă de sine
2.3.4.2. Copilul şi stima de sine
2.3.4.3. Metode eficiente de modelare a stimei de sine
                                                         CAPITOLUL 3
                     OBIECTIVELE ŞI IPOTEZELE CERCETĂRII
3.1. Obiectivele studiului
3.2. Ipotezele cercetării
                                 CAPITOLUL 4
                           METODOLOGIA CERCETĂRII
   1. Eşantionul – principalele date demografice
       4.2 Chestionarul - instrumentul de investigare utilizat
4.3. Designul cercetării
                                 CAPITOLUL5
                           REZULTATELE CERCETĂRII
5.1. Prezentarea şi analiza datelor
5.1.1. Definirea noţiunii de copil
   2. Relaţia adulţi-copii/copii-adulţi
   3. Participarea copilului în familie
   1. Consultarea copiilor în luarea deciziilor
   2. Autonomia
   4. Respectul şi demnitatea persoanei
5.1.5.Gradul de asigurare al nevoilor de bază şi de educaţie
5.1.5.1. Locuinţa, dotările şi nivelul veniturilor
 5.1.6. Percepţia copiilor asupra factorilor  care  se  ocupă  de  creşterea
 stimei de sine
    1.  Raportul dintre familie şi alţi factori implicaţi
    6. Persoanele care îl ajută pe copil în momente critice
    7. Capacitatea copiilor de a reacţiona
    8. Aprecierea egalităţii de şanse
5.2. Interpretarea rezultatelor
5.2.1. Conştientizarea statutului specific şi distinct al copilului
5.2.2. Aspecte critice privind participarea copilului în familie şi şcoală
         5.2.3. Respectul şi demnitatea persoanei (stima de sine)
5.2.4. Nevoi şi nemulţumiri
5.2.5. Percepţia copiilor asupra  factorilor  care  se  ocupă  de  creşterea
stimei de sine
5.2.6. Aprecierea egalităţii de şanse
       CAPITOLUL 6
                                  CONCLUZII
         REZUMAT
                                                             BIBLIOGRAFIE
ANEXĂ
                                 CHESTIONAR
Pagini 64
-----------------------
                                                              www.referat.ro
                                                              www.referat.ro