STRATEGII DIDACTICE ACTIV - PARTICIPATIVE IN PREDAREA LIMBII SI LITERATURII ROMANE LA CLASA A IV-A

                                   CUPRINS
CAP.I       Caracterizarea copulului de vârstă şcolară mică
            I.1.Caracteristici bio-fizice  ale creşterii şi maturizării
            I.2. Coordonate ale dezvoltării psihice
                 I.2.1.    Dezvoltarea   proceselor    şi    reprezentărilor
           senzoriale
                 I.2.2.Dezvoltarea gândirii şi a limbajului
                 I.2.3.Dezvoltarea funcţiilor mnezică şi imaginativ-creativă
           I.3.  Dezvoltarea capacităţilor instrumental-operaţionale
                 I.3.1.Caracteristici    ale     formarii     deprinderilor,
           priceperilor
                         şi  obişnuinţelor
           I.4.Stadiul planului afectiv-motivaţional
                 I.4.1.Specificul afectivităţii la vârsta şcolară mică
                 I.4.2.Specificul motivaţiei la vârsta şcolară mică
           I.5.Caracteristicile învăţării la vârsta şcolară mică
CAP. II      Rolul şi importanţa strategiilor didactice
           II.1. Definirea noţiunii de strategie didactică
           II.2  Criterii  care  stau  la  baza  elaborării    strategiilor
      didactice
           II.3 Clasificarea  strategiilor didactice
           II. 4  Rolul şi importanţa  strategiilor didactice
           II. 5  Strategiile didactice de tip activ-participative
CAP. III      Caracterizarea strategiilor didactice în învăţământul primar
            III.1 Metodele de învăţământ
                 III.1.1. Funcţiile metodelor de învăţământ
                 III.1.2 Clasificarea metodelor de învăţământ
           III.2. Mijloacele de învăţământ
                 III.2.1. Delimitări conceptuale
                  III.2.2. Clasificarea mijloacelor de învăţare
                   III.2.3. Funcţiile mijloacelor de învăţământ
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
Pagini 73