CUPRINS
CAP.I Caracterizarea copulului de vârstă şcolară mică
I.1.Caracteristici bio-fizice ale creşterii şi maturizării
I.2. Coordonate ale dezvoltării psihice
I.2.1. Dezvoltarea proceselor şi reprezentărilor
senzoriale
I.2.2.Dezvoltarea gândirii şi a limbajului
I.2.3.Dezvoltarea funcţiilor mnezică şi imaginativ-creativă
I.3. Dezvoltarea capacităţilor instrumental-operaţionale
I.3.1.Caracteristici ale formarii deprinderilor,
priceperilor
şi obişnuinţelor
I.4.Stadiul planului afectiv-motivaţional
I.4.1.Specificul afectivităţii la vârsta şcolară mică
I.4.2.Specificul motivaţiei la vârsta şcolară mică
I.5.Caracteristicile învăţării la vârsta şcolară mică
CAP. II Rolul şi importanţa strategiilor didactice
II.1. Definirea noţiunii de strategie didactică
II.2 Criterii care stau la baza elaborării strategiilor
didactice
II.3 Clasificarea strategiilor didactice
II. 4 Rolul şi importanţa strategiilor didactice
II. 5 Strategiile didactice de tip activ-participative
CAP. III Caracterizarea strategiilor didactice în învăţământul primar
III.1 Metodele de învăţământ
III.1.1. Funcţiile metodelor de învăţământ
III.1.2 Clasificarea metodelor de învăţământ
III.2. Mijloacele de învăţământ
III.2.1. Delimitări conceptuale
III.2.2. Clasificarea mijloacelor de învăţare
III.2.3. Funcţiile mijloacelor de învăţământ
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
Pagini 73