CUPRINS
I
Introducere.................................................................
.................... 5
I.1 Importanţa şi actualitatea
temei.......................................................................
... 5
I.2 Motivaţia
lucrării....................................................................
............................. 6
I.3 Ipotezele
cercetării..................................................................
............................ 7
I.4 Scopul şi obiectivele
cercetării..................................................................
......... 7
I.5 Metode şi tehnici specifice
cercetării.................................................................
7
I.6 Importanţa interdisciplinară în procesul
recuperator.......................................... 8
II Baze toretice ale
cercetării..................................................... 9
II.1 Elemente
neurofiziologice............................................................
................... 9
II.2 Tablou
clinic......................................................................
............................ 16
II.2.1
Etiologie..................................................................
................................... 16
II.2.2 Semne
clinice....................................................................
......................... 19
II.2.3 Diagnosticul
precoce....................................................................
.............. 24
II.2.4 Sisteme de
evaluare...................................................................
................. 25
II.2.5 Dezvoltarea psihomotorie a
copilului......................................................... 33
II.3 Aspecte privind metodologia recuperării defiecienţelor
neuropsihomotorii 34
II.4 Principii metodice aplicate în terapia
E.S.I................................................... 36
III Elemete constitutive
cercetării.......................................... 38
III.1 Organizarea
cercetării..................................................................
................ 38
III.1.1 Locul de
desfăşurare................................................................
.............. 38
III.1.2 Lotul de
pacienţi...................................................................
.................. 38
III.1.3 Durata
cercetării.................................................................
................... 38
III.2 Mijloace kinetoterapice folosite in
E.S.I....................................................... 38
III.2.1 Tehnici, concepte, metode în educarea şi reeducarea
neuromotorie...... 38
III.3 Programul de
recuperare..................................................................
............. 47
III.4 Cazuistica
personală...................................................................
................... 48
IV Prezentarea rezultatelor cercetării şi interpretarea
lor.........................................................................
.................................. 81
IV.1 Dinamica evoluţiei pacienţilor…………………………………………….. 82
IV.2
Concluzii...................................................................
.................................... 87
V
Bibliografie................................................................
..................... 89
VI ANEXE