CALITATII IN TURISM

CUPRINS
   1. TURISMUL………………………………………………………………………………….3
   1.                Abordări                conceptuale                ale
      turismului............................................................
      ............................3
   2.                                                              Produsul
      turistic..............................................................
      .........................................................4
   3.           Motivaţia            şi            atitudinea            în
      turism................................................................
      ..............................5
   4.      Factori      ce      influenţează      evoluţia       turismului
      ......................................................................
      .......7
   5.           Paradoxul           turism           –            călătorie
      ......................................................................
      ..............................9
   6.      Locul      şi      rolul      turismului       în       economie
      ......................................................................
      .............12
      1.6.1.                     Optimizarea                     experienţei
............................................................................
...................13
      1.6.2.                    Optimizarea                     beneficiilor
............................................................................
..................13
             1.6.3.        Optimizarea         structurii         economiei
locale......................................................................
.13
            1.6.4.        Exporturile        şi        importurile        în
turism......................................................................
........13
      1.6.5.           Turismul           şi           balanţa            de
plăţi.......................................................................
....................15
                                1.6.6.                            Stimularea
investiţiilor...............................................................
...................................15
                       1.6.7.                  Turismul                   şi
fiscalitatea................................................................
..................................15
                                 1.6.8.                            Presiunea
inflaţionistă...............................................................
....................................16
   2.          PREZENTAREA          TURISTICĂ           A           ORAŞULUI
      TIMIŞOARA.......................................17
   1.                 Timişoara,                 o                  istorie
      arhitecturală.........................................................
      .................................17
   2.         Amplasare         geografică         –         căi         de
      acces.................................................................
      ....................20
   3.                                                              Climatul
      regiunii..............................................................
      ......................................................21
   4.                             Oferta                              bazei
      materiale.............................................................
      ...............................................21
   5.            Oferta             culturală             şi             de
      agrement..............................................................
      ................................24
   3.                                                              SERVICIUL
      TURISTIC...............................................................
      .......................................26
   1.    Turismul     –     domeniu     reprezentativ     al     sectorului
      terţiar..........................................................26
                    3.1.1.               Conţinutul               prestaţiei
turistice...................................................................
.....................26
      3.1.2.                  Particularităţile                  serviciului
turistic....................................................................
............27
   2.                         Structura                         serviciilor
      turistice.............................................................
      .....................................29
   3. Rolul şi importanţa diversificării şi creşterii calităţii serviciilor
      turistice..............................32
   4.   Principiile,   componenţa   şi   caracteristicile   calităţii    şi
      managementului calităţii în servicii...34
   5.     Rolul     serviciilor     în     dezvoltarea     economică      a
      societăţilor......................................................35
   4.
      CHESTIONAR..............................................................
      .......................................................36
   1.                                                               Noţiuni
      teoretice.............................................................
      ........................................................36
   2.                               Tipuri                               de
      chestionare...........................................................
      ...................................................38
   3.                 Calităţile                  unui                  bun
      chestionar............................................................
      .....................................39
   4.        Tipuri        de         întrebări         folosite         în
      chestionare...........................................................
      ...................39
   5.               Prezentarea                şi                redactarea
      chestionarului........................................................
      ........................40
   4.5.1.                         Etapele                         redactării
   chestionarului............................................................
   .............................40
                   4.5.1.l.              Definirea              obiectivelor
   cercetării................................................................
   .................40
                               4.5.1.2.                           Formularea
   întrebărilor..............................................................
   ................................41
                                4.5.1.3.                           Validarea
   întrebărilor..............................................................
   ...................................41
                4.5.1.4.           Ordonarea           şi           gruparea
   întrebărilor..............................................................
   ...............41
                                4.5.1.5.                            Formatul
   chestionarului............................................................
   .................................42
                                4.5.1.6.                            Testarea
   chestionarului............................................................
   ..................................42
            4.6.           Prelucrarea           informaţiilor           din
chestionar..................................................................
.................42
          5.          STUDIUL         OPINIEI         TURIŞTILOR         DIN
TIMIŞOARA.....................................................44
               5.1.             Definirea              temei              de
cercetare...................................................................
.................................44
                   5.2.                  Stabilirea                  tipului
cercetării..................................................................
.....................................44
                  5.3.                Stabilirea                obiectivelor
cercetării..................................................................
............................44
   5.4. Analiza şi interpretarea datelor de
marketing...................................................................
.......45
                               6.                                 CONCLUZII,
PROPUNERI...................................................................
..............................52
ANEXE.......................................................................
....................................................................54
 BIBLIOGRAFIE...............................................................
 ............................................................63