Mediul familial si procesul de socializare la varsta scolara mica

                                   Cuprins
         CAP 1. FAMILIA-MEDIU DE EDUCATIE SI SOCIALIZARE A COPILULUI
                    1.CARACTERIZAREA GENERALA A FAMILIEI.
                          2.EDUCATIE si SOCIALIZARE
                3.CLIMATUL FAMILIAL SI AUTORITATEA PARINTILOR
 4.FACTORII DE NATURA  FAMILIALA  IMPLICATI  ÎN              COMPORTAMENTUL
                            DEVIANT AL MINORILOR.
          1 CAP II. CONTINUTUL SI DIMENSIUNILE EDUCATIEI ÎN FAMILIE
                     1.EDUCATIA INTELECTUALA ÎN FAMILIE.
              2. FAMILIA SI EDUCATIA MORAL – CIVICA A COPILULUI
                  3.EDUCATIA FIZICA SI ECOLOGICA ÎN FAMILIE
        4. FAMILIA-MEDIU FAVORABIL DE EDUCATIE PRIN SI PENTRU FRUMOS
   5. FAMILIA - FACTOR IMPORTANT ÎN PREORIENTAREA si ORIENTAREA SCOLARA SI
                                PROFESIONALA
    6.RAPORTUL DINTRE „MODELUL FAMILIAL” si „MODELUL SCOLAR” ÎN  FORMAREA
                          PERSONALITATII ELEVILOR.
      CAP  III CONTINUTUL  SI  MIJLOACELE DE COLABORARE  DINTRE  SCOALA
                               SI  FAMILIE  )
      Problema cercetarii  - îmbunatatirea colaborarii scoala-familie (
 îmbunatatirea rezultatelor scolare ale elevilor prin colaborari mai strânse
                              scoala-familie ).
          1.NECESITATEA si VALENTELE EDUCATIONALE ALE COLABORARII.
        2.a.VIZITAREA FAMILIEI ELEVILOR DE CATRE CADRELE  DIDACTICE.
                   b.VIZITAREA SCOLII  DE  CATRE  PARINTI.
   3.ADUNARILE COMITETULUI DE PARINTI SI ADUNARILE CU PARINTII (SEDINTELE
                                CU PARINTII).
                         4.LECTORATELE CU PARINTII.
               5.ALTE FORME DE COLABORARE  A SCOLII CU FAMILIA
                               v     CONCLUZII
                                BIBLIOGRAFIE
[X]
Pagini 77