Cuprins
CAP 1. FAMILIA-MEDIU DE EDUCATIE SI SOCIALIZARE A COPILULUI
1.CARACTERIZAREA GENERALA A FAMILIEI.
2.EDUCATIE si SOCIALIZARE
3.CLIMATUL FAMILIAL SI AUTORITATEA PARINTILOR
4.FACTORII DE NATURA FAMILIALA IMPLICATI ÎN COMPORTAMENTUL
DEVIANT AL MINORILOR.
1 CAP II. CONTINUTUL SI DIMENSIUNILE EDUCATIEI ÎN FAMILIE
1.EDUCATIA INTELECTUALA ÎN FAMILIE.
2. FAMILIA SI EDUCATIA MORAL – CIVICA A COPILULUI
3.EDUCATIA FIZICA SI ECOLOGICA ÎN FAMILIE
4. FAMILIA-MEDIU FAVORABIL DE EDUCATIE PRIN SI PENTRU FRUMOS
5. FAMILIA - FACTOR IMPORTANT ÎN PREORIENTAREA si ORIENTAREA SCOLARA SI
PROFESIONALA
6.RAPORTUL DINTRE „MODELUL FAMILIAL” si „MODELUL SCOLAR” ÎN FORMAREA
PERSONALITATII ELEVILOR.
CAP III CONTINUTUL SI MIJLOACELE DE COLABORARE DINTRE SCOALA
SI FAMILIE )
Problema cercetarii - îmbunatatirea colaborarii scoala-familie (
îmbunatatirea rezultatelor scolare ale elevilor prin colaborari mai strânse
scoala-familie ).
1.NECESITATEA si VALENTELE EDUCATIONALE ALE COLABORARII.
2.a.VIZITAREA FAMILIEI ELEVILOR DE CATRE CADRELE DIDACTICE.
b.VIZITAREA SCOLII DE CATRE PARINTI.
3.ADUNARILE COMITETULUI DE PARINTI SI ADUNARILE CU PARINTII (SEDINTELE
CU PARINTII).
4.LECTORATELE CU PARINTII.
5.ALTE FORME DE COLABORARE A SCOLII CU FAMILIA
v CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
[X]
Pagini 77