I. PREFATAII. PREGATIREA NAVEI PENTRU INTRARE SI MANEVRA IN BAZINELE PORTUAREII.
1 Generalitati
II.2 Dificultatile Manevrei Navei In Port
II.3 Pregatirea Pentru Intrarea Si Manevra Navei In Port
II.3.1 Informarea Comandantului Si A Ofiterilor Despre Portul In Care Va Intra Nava
II.3.2 Pregatirea Navei Pentru Intrare Si Manevra In Port
II.3.3 Pregatirea Echipajului Pentru Intrarea Si Manevra Navei In Port
II.3.4 Pregatirea Comandantului Si A Ofiterilor Navei
II.4 Intrarea Navei In Port
II.5 Nava In Port
III. MANEVRA DE ANCORARE A NAVEI
III.1 Generalitati
III.2 Conditiile Pe Care Trebuie Sa Le Indeplineasca Un Loc Bun De Ancorare
III.3 Pregatiri La Bord Pentru Ancorare
III.4 Aterizarea Navei Pe Punctul De Ancorare Si Recomandari La Ancorare
III.5 Lungimea Lantului Ce Trebuie Filat La Apa In Timpul Manevrei De Ancorare
III.6 Consideratii Asupra Ancorarii Navei
III.6.1 Ancorele Ca Piese Principale Ale Instalatiei De Ancorare
III.6.2 Misiunile De Manevra Ale Ancorelor
III.6.3 Lantul, Elementul Flexibil De Legare A Navei De Ancora
III.7 Generalitati Asupra Manevrei De Ancorare
III.8 Manevra De Ancorare A Navei Cu Viteza Inainte
III.8.1 Manevra De Ancorare Cu Viteza Inainte, Pe Calm Si Fara Curent
III.8.2 Manevra De Ancorare Cu Viteza Inainte, Pe Vant Si Curent Din Pupa
III.8.3 Manevra De Ancorare A Navei Cu Viteza Inainte Cu Vant Si Curent Din Prova
IV. MANEVRA DE ACOSTARE A NAVEI CU INSTALATIE DE CARMA - PROPULSOR LA PROVA
IV.1 Generalitati
IV.2 Efectul Jetului Instalatiei De Carma - Propulsor De La Prova
IV.3 Consideratii Practice Asupra Instalatiei De Carma - Propulsor
IV.4 Manevra De Acostare Cu Viteza Inapoi A Navei Cu Instalatie De Carma - Propulsor
IV.4.1 Manevra De Acostare Cu Asistenta In Portul Constanta
IV.5 Manevra De Acostare A Navei Cu Viteza Inainte, Prin Deplasare Laterala Cu AjutorulInstalatiei De Carma - Propulsor
IV.6 Manevra Navei De Plecare De La Cheu Cu Ajutorul Instalatiei De Carma - Propulsor
IV.7 Efectul Combinat Al Carmei Si Fortei De Impingere A Instalatiei De Carma - PropulsorDin Prova
IV.8 Intoarcerea Navei Cu Doua Elice, Aflata In Mars Inainte
IV.9 Intoarcerea Navei Cu Doua Elice, Aflata In Mars Inapoi
IV.10 Avantajele Si Dezavantajele Navelor Cu Mai Multe Elice
IV.11 Influenta Momentului De Torsiune Asupra Manevrabilitatii Navei
V. LEGATURILE NAVEIV.1 Generalitati
V.2 Legaturile Navei
V.2.1 Legaturile Navei In Terminalul Feribot, In Portul Constanta
V.3 Echilibrul Navei Stationate La Dana De Acostare
V.4 Efectul Legaturilor Navei
V.5 Manevra Paramei De Etrava
V.6 Manevra Paramei Prova
V.7 Manevra Traversei Prova
V.8 Manevra Springului Prova
V.9 Manevra Springului Pupa
V.10 Manevra Traversei Pupa
V.11 Manevra Paramei Pupa
V.12 Manevra Paramei De Etambou
V.13 Eforturile La Care Sunt Supuse Legaturile Navei
V.14 Efectul Legaturilor La Variatia Pescajului Navei In Dana
V.15 Variatia Lungimii Unei Legaturi
V.16 Descompunerea Fortei Dintr - O Legatura Dupa Cele Trei Plane Principale Ce Trece Prin Centrul De Greutate Al Navei
V.17 Legaturile Navei Si Manipularea Lor
V.18 Consideratii Generale Asupra Legaturilor Navei
VI. CONCLUZII
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu