Aspecte generale ale managerului scolar de zi si de maine


1.    INTRODUCERE
1.1    Motivatia Alegerii Temei
1.2    Obiectivele Lucrarii
1.3    Metodologia Cercetarii
1.3.1    Cercetarea Pedagogica - Notiuni Generale
1.3.2    Elemente De Cercetare Si Prelucrare A Datelor Si Rezultatelor
1.4    Finalitati
2.    CONCEPTUL DE MANAGER AL EDUCATIEI
2.1    Definitie
2.2    Scop
2.3    Rol
3.    PORTRETUL EDUCATIONAL AL MANGERULUI INSTITUTOR EFICIENT
3.1    Eficienta Managerului
3.1.1    Statutul De Manager
3.1.2    Tipuri De Manageri
3.1.3    Stiluri De Management
3.2    Inovatie Si Schimbare In Sistemul De Invatamant Romanesc
3.2.1    Sistemul De Invatamant Din Romania
3.3    Variantele Sistemelor Educationale
3.4    Competenta Si Decizia Ca Factor Al Eficientei Institutorului
3.4.1    Competenta
3.4.2    Decizia
4.    ROLUL MANAGERULUI IN INSTITUTIILE DE INVATAMANT
4.1    Rolul Managerului In Invatamantul Preuniversitar
4.2    Rolul Managerului In Invatamantul Primar
4.3    Rolul Managerului In Invatamantul Prescolar
5.    INSTITUTORUL DE AZI SI DE MAINE
5.1    Rolurile Institutorului
5.2    Managerul Scolar, Profesionist Si Practicant
5.3    Fisa Postului De Institutor
5.4    Documentele Scolare Folosite
5.5    Comparatie Intre Un Absolvent De "Liceu Pedagogic" Si Un Absolvent "Colegiu De Institutori"
6.    CONCLUZII
6.1    Concluzii Asupra Continutului Lucrarii
7.    BIBLIOGRAFIE