Aspecte privind specificul capacitatilor cognitive cerute de insusirea matematicii si conditiile formarii lor
1. FUNDAMENTAREA TEORETICO - METODOLOGICA
2. SPECIFICUL COGNITIV AL MATEMATICII CA DISCIPLINA SCOLARA
3. SPECIFICUL CAPACITATILOR COGNITIVE CERUTE DE INSUSIREA MATEMATICII SI CONDITIILE FORMARII LOR
3.1 Inteligenta Ca Aptitudine Generala Implicata In Insusirea Matematicii
3.2 Aptitudinea Si Inteligenta Matematica
3.3 Atitudinea Elevilor Fata De Matematica
3.3.1 Relatia Atitudine - Motivatie
3.3.2 Nivele Atitudinale
3.3.2.1 Relatia Atitudine - Orele De Matematica
3.3.2.2 Relatia Atitudine Fata De Matematica - Incredere In Sine
3.3.2.3 Relatia Intre Experientele De Succes / Insucces Si Atitudinea Fata De Matematica
3.4 Alti Factori Care Influenteaza Atitudinea Elevilor Fata De Matematica
3.4.1 Diferentele De Sex Si Atitudinea Fata De Matematica
3.4.2 Rolul Profesorului De Matematica, Al Familiei Si A Clasei